AC Schnitzer ACS1 3.5i: malá jednička pokořila metu 300 km/h (Essen 2007)

AC Schnitzer ACS1 3.5i: malá jednička pokořila metu 300 km/h (Essen 2007): titulní fotka BMW se často stává terčem různé úrovně kvalitních úprav, ale firma AC Schnitzer patří k těm nejlepším a především nejspolehlivějším. Pro blížící se tuningovou show v Essenu má tuner připravenu malou lahůdku: modifikované 135i Coupé.

AC Schnitzer připravil pro největší evropskou výstavu o tuningu malé, ale pěkně nadupané kupátko. Není to tak dávno, co BMW představilo jedničkovou řadu v provedení Coupé. Tato karosářská varianta vzbudila rozporuplné reakce, někomu se tohle menší vozítko s „vystrčenou prdelkou“ líbí, jiní tento styl neakceptují.

Německý tuner vůz opticky modifikoval, kompletně přepracovaná přední maska se spoilerem je z hliníku, nové jsou boční prahy a došlo i na oplechování zádě. Technický ředitel nechal přenastavit i podvozek a vše sladil s 19palcovými koly Racing Type III, obutých do pneumatik o rozměru 225/35 R19. V nabídce disků nechybí ani slušivé disky BiColor nebo designová řada Silver. O pořádnou zvukovou kulisu se postará nové výfukové potrubí se sportovním tlumičem.

Pod kapotou sériového BMW 135i Coupé je dvojicí turbodmychadel dopovaný třílitrový benzinový šestiválec. Jeho výkonnostní parametry jsou velmi slibné, posuďte sami: maximální výkon 228 kW (306 koní) při 4400 ot./min., nejvyšší točivý moment 400 Nm dostupný od 1300 do 5000 ot./min., maximální rychlost (zasahuje omezovač) 250 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,3 sekundy. Tento agregát, vyrobený z lehkých slitin a hořčíku, je i za pomoci variabilního časování ventilů BI-VANOS schopný velkých výkonů za relativně málo paliva.

Ladičská společnost po zavedení svých úprav a doplňků navýšila výkon šestiválce na 265 kW (360 k), což je více, než měla předchozí generace M3, a je na úrovni např. Porsche 911 Carrera S. Maximální točivý moment poskočil o 50 Nm na celkových 450 Nm a nejvyšší rychlost po odstranění omezovače atakuje metu 300 km/h. Z malého čertíka se tak stává pěkný rarach.

V interiéru jsou doplňky obložení z hliníku nebo karbonu, nový je sportovní tříramenný volant a alcantarové čalounění sedaček. Na živo se tento upravený vůz objeví v Essenu, kam to od nás z České republiky není zas tak daleko…

Fotogalerie

  • AC Schnitzer ACS1 3.5i: malá jednička pokořila metu 300 km/h (Essen 2007): fotka 1
  • AC Schnitzer ACS1 3.5i: malá jednička pokořila metu 300 km/h (Essen 2007): fotka 2
  • AC Schnitzer ACS1 3.5i: malá jednička pokořila metu 300 km/h (Essen 2007): fotka 3
  • AC Schnitzer ACS1 3.5i: malá jednička pokořila metu 300 km/h (Essen 2007): fotka 4
  • AC Schnitzer ACS1 3.5i: malá jednička pokořila metu 300 km/h (Essen 2007): fotka 5
  • AC Schnitzer ACS1 3.5i: malá jednička pokořila metu 300 km/h (Essen 2007): fotka 6
  • AC Schnitzer ACS1 3.5i: malá jednička pokořila metu 300 km/h (Essen 2007): fotka 7
  • AC Schnitzer ACS1 3.5i: malá jednička pokořila metu 300 km/h (Essen 2007): fotka 8
  • AC Schnitzer ACS1 3.5i: malá jednička pokořila metu 300 km/h (Essen 2007): fotka 9
  • AC Schnitzer ACS1 3.5i: malá jednička pokořila metu 300 km/h (Essen 2007): fotka 10


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

  • Přidat příspěvek:





Související články

Tato značka na Moje.auto

Nejčtenější

Plakát týdne

BMW M4 Cabrio

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 5372 | Zobrazit seznam všech anket