AC Schnitzer ACS6: styling přímo od šéfdesignera

AC Schnitzer ACS6: styling přímo od šéfdesignera: titulní fotka Michele Viandante, vedoucí návrhářského týmu tuningové firmy AC Schnitzer, se sám podílel na modifikaci sportovního kupé řady 6 od BMW.

Více agresivity a více atraktivnosti. Tak by se dal shrnout styling z dílny AC Schnitzera, dvorního tunera bavorské automobilky. Pro řadu 6 měla ladičská firma v nabídce kit TENSION Street Version.

Kupé ale prošlo drobným faceliftem a AC Schnitzer drží krok. Na působivém vzhledu se podílí neobvyklá paleta optických úprav, počínaje modifikovanou kapotou s chromem lemovanými výdechy chladícího vzduchu, přes velký aerodynamický kit, snížený podvozek o 25 – 30 mm, sportovní tlumiče výfuku, až po sportovní zrcátka AC Schnitzer, exkluzivní a extra pevná, štíhlá 20" kola s pneumatikami 245/35 a 285/30 a v nabídce nechybí ani luxusní perleťový lak.

Pozadu nezůstal ani interiér, vyšlechtěný mnoha karbonovými doplňky, například na volantu, voliči samočinné převodovky a palubní desce. Zvýšený potenciál vozu dokazují nové přístroje s rychloměrem, kalibrovaným do 320, resp. 330 km/h a sada bílých nebo černých doplňků z anodizovaného hliníku – pedály, opěrka nohy, páka ruční brzdy a jako exkluzivitka také ovladač i-Drive.

Technika se změnila v obvyklém rozsahu, ovšem v neobvyklé kvalitě. Komu by nestačil ztužený podvozek se sportovními tlumiči (je k dispozici i pro M6!), může přidat nerezový sportovní výfuk se speciálními vysokoprůchodivými katalyzátory, vysoce výkonné závodní brzdy s osmipístkovými třmeny na přední nápravě, či vlastní úpravu zážehového osmiválce N62 B44 a B48 TU, při níž je převrtán na obsah 5.1 l, obdrží nové písty, ojnice, klikovou hřídel, svody výfuku a řídicí jednotku, díky čemuž jeho výkon stoupne z 245 resp. 270 na 302 kW a kroutící moment z 450 resp. 490 na 550 Nm. Nejvyšší rychlost se posune o 35 km/h a odpovídajícím způsobem se zlepší i zrychlení.

Změny na benzínovém motoru byly dostupné i dříve, ale AC Schnitzer současně s optickým kitem představil i tuning oblíbené pohonné jednotky 635d. Ze sériových čísel 210 kW (286 k) a 580 Nm dokázali mechanici z agregátu díky adresným úpravám vytáhnout výkon 228 kW (310 k). Maximální točivý moment je více než slušných 680 Nm.

Fotogalerie

  • AC Schnitzer ACS6: styling přímo od šéfdesignera: fotka 1
  • AC Schnitzer ACS6: styling přímo od šéfdesignera: fotka 2
  • AC Schnitzer ACS6: styling přímo od šéfdesignera: fotka 3
  • AC Schnitzer ACS6: styling přímo od šéfdesignera: fotka 4
  • AC Schnitzer ACS6: styling přímo od šéfdesignera: fotka 5
  • AC Schnitzer ACS6: styling přímo od šéfdesignera: fotka 6
  • AC Schnitzer ACS6: styling přímo od šéfdesignera: fotka 7
  • AC Schnitzer ACS6: styling přímo od šéfdesignera: fotka 8

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
zhanam... Vadlet1 25.07.2008  13:53
zhanam... Vadlet1 25.07.2008  13:52
nehoda mottli 25.04.2008  20:41
bomba Loptos 25.04.2008  11:00
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:





Související články

Tato značka na Moje.auto

Nejčtenější

Plakát týdne

BMW M4 Cabrio

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 4823 | Zobrazit seznam všech anket