Alfa Romeo Brera S - úprava od Prodrive + fotogalerie!

Alfa Romeo Brera S - úprava od Prodrive + fotogalerie!: titulní fotka Italskou značku asi zajímalo, co dokáží s jejich vrcholným modelem provést specialisté, kteří připravují závodní speciály pro automobilky Subaru a Aston Martin. A tak vznikl vůz s označením Brera S/SV6.

Brera s přídomkem S, respektive SV6 v podání Prodrivu by měla být méně vozem kategorie GT a více sporťákem, takže první změnou bylo nahrazení standardního pérování oblíbenou kombinací pružin Eibach a tlumičů Bilstein, která by měla zajistit věší agilitu bez velké ztráty jízdního komfortu, při snížení světlosti o 10 mm vpředu i vzadu. Práce na ladění podvozku a jeho geometrie prý trvaly téměř celý rok a technici Prodrivu se také zaměřili na řízení, které by nyní mělo reagovat rychleji a ostřeji. Trochu neodpružené hmoty uberou lehké 19" ráfky s designem inspirovaným koly na modelu 8C obuté do pneumatik Pirelli P Zero Nero. Trochu váhy ubraly také duté zkrutné stabilizátory a použití hliníkových dílů zavěšení.

Na vizáži kupátka se toho mnoho nezměnilo, za povšimnutí stojí prakticky pouze nové koncovky modifikovaného výfukového potrubí, nesoucí logo Prodrive, a emblém S nebo SV6 umístěný na C sloupku karoserie. Kabina dostala sedadla s výraznějším bočním vedením a veškeré švy koženého čalounění byly provedeny červenou nití. Hliníkové pedály doplňuje plaketa ze stejného materiálu, na níž jsou vlajky zemí, které se na přípravě Brery S podílely – Itálie a Velké Británie. Jde totiž o omezenou pětisetkusovou sérii, která bude navíc nabízena výhradně na britském trhu, takže si nechte zajít chuť. Zájemci ze Spojeného království mohou získat vůz vybavený výhradně benzinovými motory – buď čtyřválcem 2.2 JTS o výkonu 185 koní (Brera S), nebo šestiválcem 3.2 JTS s přímým vstřikováním, jenž disponuje 260 koňskými silami (Brera SV6). Slabší verze zvládne stovku za 8,6 s, silnější za rovných 7 sekund. Asi nejzásadnější změnou verze se šestiválcem je odstranění pohonu 4×4, změnou na předokolku a výše uvedenými modifikacemi u Prodrivu ušetřili rovných 100 kg váhy, zatímco u verze se čtyřválcem činí úspora váhy 35 kg.

Fotogalerie

  • Alfa Romeo Brera S - úprava od Prodrive + fotogalerie!: fotka 1
  • Alfa Romeo Brera S - úprava od Prodrive + fotogalerie!: fotka 2
  • Alfa Romeo Brera S - úprava od Prodrive + fotogalerie!: fotka 3
  • Alfa Romeo Brera S - úprava od Prodrive + fotogalerie!: fotka 4
  • Alfa Romeo Brera S - úprava od Prodrive + fotogalerie!: fotka 5
  • Alfa Romeo Brera S - úprava od Prodrive + fotogalerie!: fotka 6
  • Alfa Romeo Brera S - úprava od Prodrive + fotogalerie!: fotka 7
  • Alfa Romeo Brera S - úprava od Prodrive + fotogalerie!: fotka 8
  • Alfa Romeo Brera S - úprava od Prodrive + fotogalerie!: fotka 9
  • Alfa Romeo Brera S - úprava od Prodrive + fotogalerie!: fotka 10
  • Alfa Romeo Brera S - úprava od Prodrive + fotogalerie!: fotka 11
  • Alfa Romeo Brera S - úprava od Prodrive + fotogalerie!: fotka 12
  • Alfa Romeo Brera S - úprava od Prodrive + fotogalerie!: fotka 13

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
4x4 pepagl 22.05.2008  18:22
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:





Související články

Tato značka na Moje.auto

Nejčtenější

Plakát týdne

BMW M4 Cabrio

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 11918 | Zobrazit seznam všech anket