Audi TTS – sportovní sporťák (+video)

Audi TTS – sportovní sporťák (+video): titulní fotka Už se vám asi doneslo, že sportovní kupé TT není zas tak moc sportovní. Tak třeba vrcholný model TTS bude... Doplněno video.

Audi TT je takový hodný sporťák. Sedadla moc nesvírají, řízení jde zlehoučka a podvozek je komfortnější, než by mohl milovník opravdového hardcore svezení akceptovat. A možná právě proto je tak oblíbený u té neortodoxní většiny. Ale proč neoslovit supervýkonnou verzí i skupinku cvoků s vyšší než průměrnou hladinou naturalu v krvi? Možná přesně takový smysl má model TTS, jenž bude mít světovou premiéru už za pár dní na autosalonu v Detroitu. A ingolstadtští nám poskytli první fotografie a informace již nyní, v mírném předstihu.

Zatím tedy nevíme, jak moc se změní třeba řízení, ale sedadla rozhodně slibují lepší oporu a bylo by bláhové se domnívat, že si tahle verze ponechá i naladění podvozku standardní verze. Jisté ale je, že notoricky známý přeplňovaný benzinový dvoulitr TFSI vyvine slibný výkon 272 koní (200 kW) a točivý moment 350 Nm bude k dispozici v rozmezí 2500–5000 otáček. Poháněna budou všechna čtyři kola, označení quattro ale v tomto případě znamená spojku Haldex, jak je u kompaktních koncernových vozů zvykem.

Verze TTS bude k mání jako kupé, i bez střechy (není ten roadster k sežrání?), a na svou výlučnost v modelové škále upozorňuje modifikovanou přídí se zvýrazněným lemováním „tlamy“ a upraveným nárazníkem s integrovaným lízátkem. Boky zdobí masivnější prahy a snad pouze záď by mohla působit ještě o něco dravěji. Kupé se šestistupňovým manuálem zvládne stovku za 5,4 s roadsteru to trvá o 0,2 s déle, obě verze mají maximální rychlost elektronicky omezenou na obligátních 250 km/h. Alternativou k přímo řazené převodovce bude příplatkové dvouspojkové samočinné ústrojí S-Tronic, které zrychlí sprint na stovku u obou karosářských verzí o 0,2 s. Majitelé se mohou těšit i na systém pérování magnetic ride, jenž bude součástí standardní výbavy, stejně jako 18“ litá kola a světlomety s LED diodami pro denní svícení.

Sedadla jsou čalouněna kombinací kůže a alcantary, pedály jsou kovové a palubní desku a výplně dveří zdobí doplňky z hliníku.

Oficiální video

Fotogalerie

  • Audi TTS – sportovní sporťák (+video): fotka 1
  • Audi TTS – sportovní sporťák (+video): fotka 2
  • Audi TTS – sportovní sporťák (+video): fotka 3
  • Audi TTS – sportovní sporťák (+video): fotka 4
  • Audi TTS – sportovní sporťák (+video): fotka 5
  • Audi TTS – sportovní sporťák (+video): fotka 6
  • Audi TTS – sportovní sporťák (+video): fotka 7
  • Audi TTS – sportovní sporťák (+video): fotka 8
  • Audi TTS – sportovní sporťák (+video): fotka 9
  • Audi TTS – sportovní sporťák (+video): fotka 10
  • Audi TTS – sportovní sporťák (+video): fotka 11
  • Audi TTS – sportovní sporťák (+video): fotka 12
  • Audi TTS – sportovní sporťák (+video): fotka 13
  • Audi TTS – sportovní sporťák (+video): fotka 14
  • Audi TTS – sportovní sporťák (+video): fotka 15

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
rs Lubos borhijaa 12.02.2008  13:00
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:





Související články

Tato značka na Moje.auto

Nejčtenější

Plakát týdne

BMW M4 Cabrio

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 4803 | Zobrazit seznam všech anket