AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu

AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: titulní fotka Měsíc červen má pro pořadatele soutěže AZ pneu Tuning Cup poněkud zvláštní příchuť. Na programu je totiž malý maraton srazů, který čítá čtyři kola soutěže ve čtyřech po sobě jdoucích víkendech.

Organizátoři jsou nyní právě v polovině a tak se pojďme podívat, jak to vypadalo na srazech v Blatné a v Milovicích.

Prvně zavítáme na letiště v Tchořovicích u Blatné, které se svou rozlohou může klidně měřit s největšími akcemi u nás. Díky termínové kolizi s dalšími akcemi (Olomouc, Doksy) čítala startovní listina AZ pneu Tuning Cupu necelých 70 vozů. Je pravdou, že organizátoři jsou zvyklí na větší čísla, ale i přes to se bylo na co dívat. Začít můžeme hned od toho úplně nejlepšího – Tomáš Leba, BMW Z3. Pravidelným návštěvníkům tuningových srazů asi není třeba tento vůz příliš představovat. Pro ty ostatní ale připojíme pár faktů. Srdcem vozů je třílitrový šestiválec s přeprogramovanou řídící jednotkou, který se v současné době připravuje na přeplňování. Důkazem toho jsou kované písty a kliková hřídel. Dodavatelem parádního zvuku je výfuk značky G-Power a brzdy má na svědomí další věhlasná značka Brembo. A aby těch špičkových věcí nebylo málo, máme tu ještě stavitelný podvozek KW – varianta II. V interiéru vás určitě upoutá kombinace béžovo-černé kůže a dávka pořadně výkonného audia, které boduje také v soutěži EMMA. Celé tohle dílo je „oblečeno“ do laku Standox ze série Custom, která zaručuje maximálně 1000 exemplářů stejného odstínu na světě. Nějak takto by se tedy ve zkratce dalo popsat nejlepší auto tuning srazu v Tchořovicích u Blatné.

Kromě tohoto BMW byly v Blatné k vidění také další zajímavé kousky. Slušnou dávku pohárů si odvezl například Vojta Kramář s Fordem Focus. Kromě vítězství ve své kategorii Ford Scene obdržel také doplňková ocenění za nejlepší audio a interiér. Paradoxně nejvíce obsazenou kategorií se stala nově vytvořená Profi Scene, která je určena pro vozy porotců soutěže, firemní showcary (respektive auta postavená za účelem komerční propagace) nebo vozy sponzorů. Vítězem se nakonec stal Roman Vojtek (SEAT Ibiza Cupra) a druhé místo obsadil Adam Králík (Škoda Rapid), jehož vůz dělí domácí tuningovou scénu na dvě poloviny – jedni ho milují, druzí zatracují. Toto duo na stupních vítězů doplnil ještě Jan Černý (Brabus CLS).

Tuning Show Blatná proběhla v poklidném duchu bez větších komplikací. Srazu by pro příště ale slušela přísnější bezpečnostní agentura a také větší počet diváků. Zázemí k tomu má jihočeský sraz dostatečné.

Jen týden po Blatné se celý organizační tým soutěže přemístil do bývalého vojenského prostoru Milovice, jehož letiště bylo cílem mnoha fanoušků tuningu. Po příjezdu jsme místo pracovně přejmenovali na „malou Mimoň“, jelikož formát akce byl své slavnější sestře velice podobný. Soutěžících nám mírně přibylo, ale ještě stále to není ten úplně správný počet. Nejlepší vůz celého srazu tentokrát porota našla v kategorii Honda Scene a stal se jím Josef Šušota s Hondou Integra Type-R. Ten patří už k jakémusi inventáři českých srazů a jelikož je to velice soutěživý typ, dokáže také zle zatápět účastníkům měřených sprintů. Možná právě proto mu náleželo ještě ocenění za nejlepší motor. Nezvyklého účastníka měla také Oldies Scene, tedy kategorie určená pro vozy roku výroby 1978 a starší. Byl jím parádně zrestaurovaný Velorex Vojtěcha Chvaliny, který zaslouženě zvítězil před Škodou 1000MB (Oldřich Chvalina) a VW Broukem Speedster (Lukáš Karásek).

Radost nám udělala zvyšující se konkurence v kategoriích domácí značky Škoda. Nejvíce vozů se sešlo ve Škoda Modern Scene, která kromě jednoho Superbu obsahovala výhradně samé Octavie. Tou nejúspěšnější byl zelený kombík Milana Průchy, za nímž se umístil Petr Paraščinec a Radek Pipota. Moderní Škodovky byly v Milovicích celkově zajímavou kategorií. Při prvním pohledu na všechny účastníky byste asi favority hledali jinde, ale po detailnějším hodnocení porota svůj prvotní názor musela změnit. Tuningový sraz v Milovicích se vydařil na jedničku a jeho podzimní pokračování (i když tentokrát bez oficiálního kola AZ pneu Tuning Cupu) můžeme určitě doporučit.

Atmosféru dvou uplynulých akcí vám určitě ještě více přiblíží naše fotogalerie. V jejím závěru výjimečně naleznete poněkud více fotografií našich hostesek doplněné o další sličné slečny, které se po srazech pohybovaly. Oko našeho fotografa je totiž velice bystré … pokud si atmosféru AZ pneu Tuning Cupu budete chtít vyzkoušet na vlastní kůži, máte jedinečnou možnost již tento víkend, kdy nás čeká 5. kolo na Tuning Magazine Car Wars v Panenském Týnci. Rádi vás zde uvidíme …

Výsledky – Tuning Show Blatná 31. 5. 2008
Audi Scene
1. místo Jiří Janoušek Audi A4
2. místo Václav Tesárek Audi Coupé
3. místo Martin Spíchal Audi A3
Seat Scene
1. místo Jiří Levý Seat Ibiza
2. místo Petr Gajda Seat Toledo
VW ´80s Scene
1. místo Martin Koblížek VW Golf I Cabrio
2. místo Ondřej Světlý VW Golf II
3. místo Hanka Řadová VW Golf I Cabrio
VW ´90s Scene
1. místo Tomáš Volný VW Golf III
2. místo Radim Zálešák VW Polo 6N
VW Millenium Scene
1. místo Michal Vávra VW Golf IV
Škoda Oldies Scene
1. místo Jiří Zajíc Škoda 130L
2. místo Jaroslav Hejl Škoda Rapid 136L
3. místo Lukáš Nesnídal Škoda 120
Škoda Scene
1. místo Václav Mařík Škoda Felicia
2. místo Jiří Petřík Škoda Felicia
3. místo Radek Řechka Škoda Felicia Pick-up
Škoda Modern Scene
1. místo Petr Richter Škoda Octavia RS
2. místo Petr Paraščinec Škoda Octavia 1.8T
3. místo Radek Pipota Škoda Octavia 1.9 TDi
Fabia Scene
1. místo Radek Jambor Škoda Fabia
2. místo Martin Krois Škoda Fabia
3. místo Libor Olič Škoda Fabia
Opel Scene
1. místo František Salmon Opel Astra
2. místo Jakub Pech Opel Astra F
3. místo Ondra Langer Opel Corsa B
BMW Scene
1. místo Tomáš Leba BMW Z3
2. místo Mojmír Vacek BMW 320i Cabrio
3. místo Lubomír Trnka BMW 318 iS
Ford Scene
1. místo Vojtěch Kramář Ford Focus
Honda Scene
1. místo Lubomír Vicha Honda CRX Targa
2. místo Jarda Kurtinec Honda S2000
3. místo Jan Novotný Honda CRX Targa
Japan & Asia Scene
1. místo Miloš Krištof Mitsubishi Colt
French Scene
1. místo Tomáš Herda Citroen Saxo
2. místo Michal Piskáček Citroen ZX
3. místo Michal Warisch Renault Megáne Coupé
Peugeot Scene
1. místo Monika Tesárová (SK) Peugeot 307
Italian Scene
1. místo Vilda Roth Fiat Coupé
2. místo Petr Stulík Fiat Punto
3. místo Petr Brůha Fiat Stilo
Other Scene
1. místo Stanislav Svoboda Mercedes Benz Vito
2. místo Luděk Šmiták Mercedes 37 Smart
3. místo Jiří Kubíček Wartburg 353
Oldies Scene
1. místo Miroslav Polanský VW Brouk
2. místo Petr Lejček MGB Cabrio
Profi Scene
1. místo Roman Vojtek Seat Ibiza Cupra
2. místo Adam Králík Škoda Rapid
3. místo Jan Černý Brabus CLS
Speciální kategorie
Best Interior
Radek Jambor Škoda Fabia
Vojtěch Kramář Ford Focus
Lubomír Vicha Honda CRX Targa
Best Audio
Vojtěch Kramář Ford Focus
Jiří Janoušek Audi A4
Tomáš Herda Citroen Saxo
Best Engine
Tomáš Leba BMW Z3
Lubomír Trnka BMW 318 iS
Martin Koblížek VW Golf I Cabrio
Best Show
Jiří Kubíček Wartburg 353
Best Creative
Tomáš Herda Citroen Saxo
Best of Best
Tomáš Leba BMW Z3
Výsledky – Tuning sraz Milovice 4. kolo
Audi Scene
1. místo Jiří Janoušek Audi A4
Seat Scene
1. místo Jiří Levý Seat Ibiza
VW ´80s Scene
1. místo Martin Koblížek VW Golf I Cabrio
2. místo Ondřej Světlý VW Golf II
VW ´90s Scene
1. místo Tomáš Mičík VW Golf III
VW Millenium Scene
1. místo Tomáš Nisser VW Passat B5
2. místo Pavel Palír VW Golf IV
3. místo Michal Vávra VW Golf IV
Škoda Oldies Scene
1. místo Lukáš Nesnídal Škoda 120
2. místo Michal Chomát Škoda Rapid 136
3. místo Michal Reiter Škoda 136 GLS
Škoda Scene
1. místo Štěpán Domorád Škoda Felicia
2. místo Petr Brandejs Škoda Felicia
3. místo Václav Mařík Škoda Felicia
Škoda Modern Scene
1. místo Miroslav Průcha Škoda Octavia Combi
2. místo Petr Paraščinec Škoda Octavia
3. místo Radek Pipota Škoda Octavia
Fabia Scene
1. místo Martin Krois Škoda Fabia
2. místo Radek Jambor Škoda Fabia
3. místo Libor Olič Škoda Fabia
Opel Scene
1. místo František Salmon Opel Astra
2. místo Štěpán Kolek Opel Vectra
3. místo Jakub Pech Opel Astra
BMW Scene
1. místo Pavel Medveď BMW E30 318iS
2. místo Mojmír Vacek BMW 320i Cabrio
3. místo Jan Burget BMW E36 Coupé
Ford Scene
1. místo Vojtěch Kramář Ford Focus
2. místo Milan Turčáni Ford Mondeo
3. místo Tomáš Kutílek Ford Escort MKIV Cabrio
Honda Scene
1. místo Josef Šušota Honda Integra Type-R
2. místo Lubomír Vicha Honda CRX Targa
3. místo Miloš Suchý Honda CRX
Japan & Asia Scene
1. místo Miloš Krištof Mitsubishi Colt
2. místo Vladimír Junek Mazda MX3
3. místo Monika Junková Mazda MX3
French Scene
1. místo Tomáš Herda Citroen Saxo
2. místo Michal Piskáček Citroen ZX
3. místo Daniel Pavlík Citroen Xsara
Peugeot Scene
1. místo Martin Slepička Peugeot 306
2. místo Pavel Dudák Peugeot 306
3. místo Andrea Juhová Peugeot 207 CC
Italian Scene
1. místo Pavel Tvarůžek Fiat Bravo
Other Scene
1. místo Luděk Šmiták Mercedes Benz 37 Smart
2. místo Jiří Kubíček Wartburg 353
Oldies Scene
1. místo Vojtěch Chvalina Velorex
2. místo Oldřich Chvalina Škoda 1000MB
3. místo Lukáš Karásek VW Brouk Speedster
Profi Scene
1. místo Roman Vojtek Seat Ibiza Cupra
2. místo Jan Černý Brabus CLS
3. místo Escape6 Audi A4 Rieger
Speciální kategorie
Best Interior
Martin Koblížek VW Golf I Cabrio
Radek Jambor Škoda Fabia
Martin Slepička Peugeot 306
Best Audio
Josef Šušota Honda Integra Type-R
Tomáš Herda Citroen Saxo
Jiří Janoušek Audi A4
Best Engine
Martin Koblížek VW Golf I Cabrio
Tomáš Herda Citroen Saxo
Josef Šušota Honda Integra Type-R
Best Show
Štěpán Domorád Škoda Felicia
Best Creative
Petr Paraščinec Škoda Octavia
Best of Best
Josef Šušota Honda Integra Type-R

Tuning Cup 2008 – průběžné výsledky

AZ Pneu Tuning Cup

Fotogalerie

  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 29
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 30
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 31
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 32
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 33
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 34
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 35
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 36
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 37
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 38
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 39
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 40
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 41
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 42
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 43
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 44
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 45
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 46
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 47
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 48
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 49
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 50
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 51
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 52
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 53
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 54
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 55
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 56
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 57
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 58
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 59
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 60
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 61
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 62
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 63
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 64
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 65
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 66
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 67
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 68
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 69
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 70
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 71
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 72
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 73
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 74
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 75
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 76
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 77
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 78
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 79
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 80
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 81
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 82
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 83
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 84
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 85
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 86
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 87
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 88
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 89
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 90
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 91
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 92
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 93
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 94
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 95
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 96
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 97
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 98
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 99
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 100
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 101
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 102
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 103
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 104
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 105
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 106
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 107
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 108
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 109
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 110
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 111
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 112
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 113
  • AZ pneu Tuning Cup - v plném proudu: fotka 114

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

  • Přidat příspěvek: