Bimota DB7: Ať už je jaro…

Bimota DB7: Ať už je jaro…: titulní fotka Italský výrobce, který si udělal jméno jako tvůrce téměř dokonalých rámů, do nichž montuje motory pocházející především z japonské produkce, nezanedbává ani řadu motocyklů, které vybavuje motory od italské Ducati.

Zatím poslední a nejžhavější novinkou, která způsobuje třes rukou a lehkou demenci všem pánům, kteří neumí zatáčku projet jinak než s kolenem na zemi, se stala Bimota DB7. Další z řady jednostopých přemisťovadel, u kterého vlastně nezáleží na tom kam jedete, ale kudy a jak si to užíváte.

Novinka pod svým líbivým kabátkem ukrývá motor Ducati 1098 Testastretta Evoluzione. To hlavní co děla Bimotu modlou pro všechny rychlojezdce, je její stavba a DB7 má hybridní konstrukci, která kombinuje příhradový rám z oválných trubek s díly opracovanými technologií CNC. Stejně je řešena i zadní kyvná vidlice. Bimota DB7 se může pochlubit, vedle filigránského rámu, také svou hmotností, která je pouhých 170 kg.

Fotogalerie

  • Bimota DB7: Ať už je jaro…: fotka 1
  • Bimota DB7: Ať už je jaro…: fotka 2
  • Bimota DB7: Ať už je jaro…: fotka 3
  • Bimota DB7: Ať už je jaro…: fotka 4
  • Bimota DB7: Ať už je jaro…: fotka 5
  • Bimota DB7: Ať už je jaro…: fotka 6
  • Bimota DB7: Ať už je jaro…: fotka 7
  • Bimota DB7: Ať už je jaro…: fotka 8

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

  • Přidat příspěvek:





Nejčtenější

Plakát týdne

BMW M4 Cabrio

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 4820 | Zobrazit seznam všech anket