Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63

Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: titulní fotka Mercedes-Benz představil nejnovější generaci své třídy E v loňském roce a tradiční ladič vozů této německé značky jí v letošním roce věnuje náležitou pozornost, což dokazuje jeho nejnovější kreace pojmenovaná Brabus 700.

Brabus má dlouholetou tradici v úpravách vozů třídy E a jejích předchůdců, sahající až do druhé poloviny sedmdesátých let. Pro aktuální generaci s interním označením W213 má připravenu ucelenou nabídku, zahrnující doplňky vhodné pro exteriér i interiér a nechybí ani vyšší výkon pohonných jednotek nebo sportovnější naladění podvozku.

Vrcholem úprav aktuální třídy E je stroj pojmenovaný jednoduše Brabus 700, jehož výstavní premiéra se má uskutečnit na letošním autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.

Základem novinky z Bottropu je Mercedes-AMG E 63, což znamená, že pod kapotou je přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec, který v sériovém provedení disponuje výkonem 571 koní (420 kW), resp. ve verzi S se může pochlubit hodnotou 612 koní (450 kW). Nejvyšší hodnoty točivého momentu tohoto motoru jsou 750 N.m a 850 N.m v závislosti na verzi.

Díky použití modulu Brabus PowerXtra B40, upravujícího nastavení vstřikování paliva, zapalování a tlaku přeplňování se může Brabus 700 pochlubit nejvyšším výkonem 700 koní (515 kW) při 6100 min-1 a točivým momentem 950 N.m dostupným již při 3500 min-1.

Brabus 700 s devítis­tupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol s karoserií sedanu zvládne akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,2 s, zatímco kombík potřebuje 3,3 s. Maximální rychlost je pro obě provedení 300 km/h a pracuje se na jejím zvýšení.

Pro srovnání lze připomenout, že sériový sedan Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ zrychluje z 0 na 100 km/h za 3,4 s a jeho maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h, ale u vozů s AMG Driver's paketem má omezovač zasahovat až při rychlosti 300 km/h.

Brabus si vedle motoru pohrál i s karoserií a má pro ni připravenu sadu komponentů v čele se spoilerem montovaným pod sériový přední nárazník, jejichž úkolem je zlepšení proudění vzduchu kolem vozu a zvýšení přítlaku při vyšších rychlostech.

Na míru pro Brabus 700 pak mají být podle materiálů úpravce připraven 21palcová kola obutá do pneumatik o rozměrech 265/30 ZR 21 vpředu a 305/25 ZR 21 vzadu, která může doplňovat nový řídící modul odpružení, umožňující snížení světlé výšky o 20 mm oproti sériovému provedení.

Samozřejmostí jsou pak široké možnosti individualizace a vybavení interiéru od prvků obložení přes čalounění až po multimediální systémy.

Fotogalerie

  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 1
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 2
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 3
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 4
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 5
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 6
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 7
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 8
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 9
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 10
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 11
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 12
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 13
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 14
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 15
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 16
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 17
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 18
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 19
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 20
  • Brabus 700 je o trochu divočejší Mercedes-AMG E 63: fotka 21


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

  • Přidat příspěvek:





Související články

Nejčtenější

Plakát týdne

BMW M4 Cabrio

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 11849 | Zobrazit seznam všech anket