Brabus C-Klasse T: Smetanový nitroglycerín

Brabus C-Klasse T: Smetanový nitroglycerín: titulní fotka Kluci z Bottropu se zavrtali do nejnovějšího modelu s interním kódem S 204. Jde tedy o Mercedes třídy C, v provedení T, což je tradiční písmeno označující kombi.

Své černé skříňky s názvem PowerXtra umí použít na všechny dieselové verze. Pro nejslabší model C 200 CDI mají v záloze kit D2, který zvýší výkon o 39 k (sériově 136 k), a maximální točivý moment poskočí z 270 na 385 Nm. Brabus D3 S Tuning zvyšuje výkon modelu C 220 CDI o 50 k, na celkových 220 k a točivý moment čtyřválce naroste ze 400 na 480 Nm. Z modelu C 320 CDI postavili jeden z nejrychlejších dieselových vozů na trhu. Přeprogramováním elektroniky zvedli maximální výkon z 224 na 272 koní a beztak vysoký točivý moment 510 Nm narostl na 590 Nm. Díky tomu dokáže třída C akcelerovat na stovku za 6,9 s a maximální rychlost krotí omezovač na obligátní hranici 250 km/h.

Na diesel dobrý, ale nezajímal by vás více program připravený pro zážehové jednotky? K motorům C 280 a C 350 má Brabus v nabídce čtyřlitrový agregát, který vzniká z většího šestiválce. Ten dostane novou klikovou hřídel zvyšující zdvih, kvůli zvětšenému vrtání vloží do motoru náležité písty a k čtyřventilovým hlavám namontují nové sací potrubí. Lepšímu dýchání pomáhá také kompletně nový výfukový systém z nerezové oceli a kovové katalyzátory. Dejte k tomu upravený software a máte motor Brabus 4.0 s výkonem 332 koní a maximálním točivým momentem 420 Nm při 4200 ot./min. To stačí na 100 km/h za 5,9 s a nejvyšší rychlost 275 km/h. Bez ohledu na to, jestli pustíte pod kapotu inženýry z Brabusu nebo ne, pokaždé vám, jako součást optického balíčku, namontují až čtyři nerezové koncovky výfuku. Při úpravě karoserie jde ovšem o víc.

Na přání si můžete nechat na auto nahodit disky s průměrem od 17 do 19 palců, snížit podvozek sportovními tlumiči a pružinami nebo omezit náklon pevnějšími stabilizátory. Na největší kola Brabus Monoblock VI můžete nazout pneumatiky o rozměru až 265/30 ZR19 vzadu a 235/35 ZR19 vpředu. Bližší informace o upraveném brzdovém systému Brabus nenabízí, v každém případě má však v katalogu příslušenství i tyto komponenty.

Brabus navíc slibuje, že všechny doplňky na karoserii jsou funkční a v aerodynamickém tunelu vykázaly schopnost zvyšovat přítlak na obou nápravách. Ani interiér nezůstal ušetřen. Zákazníci mají možnost vybrat si kupříkladu tachometr cejchovaný do 330 km/h, volant s upraveným tvarem věnce, hliníkové pedály, respektive nerezové nástupní lišty. Originální lišty v kabině lze vyměnit za značku Brabus, vyrobené z pravého dřeva nebo karbonu.

Fotogalerie

  • Brabus C-Klasse T: Smetanový nitroglycerín: fotka 1
  • Brabus C-Klasse T: Smetanový nitroglycerín: fotka 2
  • Brabus C-Klasse T: Smetanový nitroglycerín: fotka 3
  • Brabus C-Klasse T: Smetanový nitroglycerín: fotka 4
  • Brabus C-Klasse T: Smetanový nitroglycerín: fotka 5
  • Brabus C-Klasse T: Smetanový nitroglycerín: fotka 6
  • Brabus C-Klasse T: Smetanový nitroglycerín: fotka 7
  • Brabus C-Klasse T: Smetanový nitroglycerín: fotka 8

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

  • Přidat příspěvek:





Tato značka na Moje.auto

Nejčtenější

Plakát týdne

BMW M4 Cabrio

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 5359 | Zobrazit seznam všech anket