Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr

Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: titulní fotka K tomuto vozu doporučujeme značkové špunty do uší, i s ohledem na umístění výfuků by vás jízda v tunelu bez nich mohla mrzet.

Brabus se hned na začátku své tiskové zprávy ptá, jestli je možné postavit ještě exkluzivnější a lepší Mercedes SLR Roadster. Nepřipadá vám ta věta trochu úchylná? Běžný smrtelník bude mít stěží možnost potkat na silnici sériový model. Jenže žijeme ve světě, který je ochoten vytáhnout kreditní kartu za Lamborghini Reventón (překarosované Murciélago) a zaplatit za něj 1 milión eur, tedy o 780 tisíc eur (téměř 22 milionů Kč) více, než za standardní model. Takže vás to nakonec ani nemůže překvapit. Co za své těžce vydělané prachy dostanete?

Kupříkladu lány karbonu, který je stále oblíbenější. Namontují vám ho na přední nárazník, aby zvýšili přítlak na přední nápravě, a na opačném konci vozu vám z něj vyrobí difuzor. Vnější vzhled (a Brabus slibuje i zlepšení ovladatelnosti) korunují leštěné 20palcové disky Monoblock VI s pneumatikami Pirelli nebo Yokohama o rozměru 255/30 ZR20 vpředu a 305/25 ZR20 vzadu.

Aby vám nebylo líto, že nádhernou strukturu karbonových vláken obdivuje pouze plebs v provozu, nahodí vám z něj i pár panelů do interiéru. Otevřené kabině ovšem dominuje ručně zpracované kožené čalounění a kárované (taky kožené) koberečky ve spodní části. Pokud máte zálibu v číslech, bude vás zajímat, že na vytvoření kostkovaného vzoru spotřebují na každém voze 7800 metrů nití. To není překlep, takže ještě jednou – 7,8 kilometru ni­tí!

Protože Brabus není žádný B klub, můžete jim s patřičně vybaveným kontem nadiktovat do objednávky také doping motoru. Přeplňovaný osmiválec o objemu 5,5 l má výkon 626 koní, v Bottropu vám k němu přivedou ještě menší stádo 24 koní, čímž se výkon pěkně zaokrouhlí. Není to však zásluha přeprogramování řídicí jednotky, ale změna jde na vrub novým vačkám, upravenému chlazení a jinému výfukovému systému. Abyste v nějakém vracáku neupálili kolo na vnitřní straně, Brabus vám nabídne speciální samosvorný diferenciál, se svorností 40 procent. Pokud nepolevíte na dostatečně dlouhé rovince v tlaku na plynový pedál, 100 km/h vyřídíte za 3,6 s, a když by existoval nějaký policejní radar, který by z té maximální rychlosti nedostal infarkt, naměřil by 337 km/h.

Fotogalerie

  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 1
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 2
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 3
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 4
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 5
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 6
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 7
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 8
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 9
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 10
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 11
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 12
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 13
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 14
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 15
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 16
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 17
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 18
  • Essen 2007 : Brabus SLR Roadster – Hromový amfiteátr: fotka 19

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: Bombovej mazel "neregistrovaný" 30.11.2007  20:49
Bombovej mazel Carlsson 30.11.2007  17:18
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:





Související články

Tato značka na Moje.auto

Nejčtenější

Plakát týdne

BMW M4 Cabrio

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 5362 | Zobrazit seznam všech anket