G-Power Storm: bouřlivé BMW 760i

G-Power Storm: bouřlivé BMW 760i: titulní fotka Blíží se bouřka, honem se někam schovejte! Tenhle tvrďák se totiž s nikým mazlit nebude.

Lidé od G-Power se nespokojí jen tak s něčím. BMW 760i (respektive jeho prodloužená verze 760iL) není v sériovém provedení právě slabé auto, u G-Power ale dostalo navíc přímo vrchovatou sběračku výkonu…a bodykit k tomu.

Jistě, auta upravená společností G-Power nikdy netrpěla nedostatkem výkonu. No vzpomeňme třeba na X5 M a X6 M Typhoon, M5 Hurricane RS, Z4 nebo M3 Tornado. Co kousek to parádní žihadlo. Nyní navíc přichází bouřka. Pardon, Bouřka. Upravená limuzína 760i (760iL) totiž dostala jednoduchý název Storm. Silný vítr a liják by měly veškerou konkurenci odstranit z cesty (například BMW Alpinu B7), pod kapotou Stormu totiž trůní šestilitrový dvanáctiválec s upravenou řídící jednotkou a zvýšeným plnícím tlakem turba (z 0,5 na 0,9 Bar). Upraveno bylo také vstřikování paliva a komplet nový je výfukový systém. Výsledek? Výkon, ze kterého jde strach – plných 725 koní (533 kW) při 5.500 otáčkách a maximální točivý moment 1000 Nm dostupný už od dvou tisíc.

Zadní kola jsou poháněna skrze osmistupňový automat a pokud se právě nebudou za vzniku štiplavého kouře protáčet na místě, dokáže Storm zrychlit z klidu na 100 km/h během 4,2 sekund. Dvoustovkou letíte za dalších 7,5 sekundy a ručička tachometru se zastaví až na hodnotě 345 km/h. Působivé. Kvůli těmto zběsilým rychlostem byl upraven a o 30 mm snížen podvozek a aplikován bodykit (jeho součástí je i karbonová kapota), který by měl optimalizovat proudění vzduchu. Vůz stojí na kolech o rozměru 22 palců, přední guma Michelin se může pochlubit rozměrem 265/30, zadní 295/25. Mno, to asi na naše okresky zrovna dvakrát nebude to pravé ořechové.

Karbon našel uplatnění i v interiéru, kromě dveřních panelů jej najdeme třeba i na palubce či středové konzole. Storm také oproti klasickému 760i dostal sportovnější volant. A na kolik tahle všechna paráda přijde? Kratší verze Stormu, odvozená od 760i vás bude v přepočtu stát 9,5 milionu Kč, verze s prodlouženým rozvorem (760iL) o 200 tisíc Kč víc.

Fotogalerie

  • G-Power Storm: bouřlivé BMW 760i: fotka 1
  • G-Power Storm: bouřlivé BMW 760i: fotka 2
  • G-Power Storm: bouřlivé BMW 760i: fotka 3
  • G-Power Storm: bouřlivé BMW 760i: fotka 4


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: Parodie antiGTi 19.03.2010  12:12
100-200 Maxima11111 26.02.2010  20:05
Re: Super! . 25.02.2010  18:15
Re: ehm...posobive :D Ilikethecars! 24.02.2010  18:23
Super! Ilikethecars! 24.02.2010  18:22
Re: Parodie 1boom12 24.02.2010  17:57
Re: Parodie mustafa 24.02.2010  17:42
Re: Parodie Hrubis 24.02.2010  17:27
Re: ehm...posobive :D %Transporter 24.02.2010  17:06
Parodie mustafa 24.02.2010  16:02
Re: ehm...posobive :D Bonkers 24.02.2010  11:10
ehm...posobive :D %RoboR 24.02.2010  10:56
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:





Související články

Nejčtenější

Plakát týdne

BMW M4 Cabrio

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 11691 | Zobrazit seznam všech anket