Lobini H1: dvoumístný roadster z Jižní Ameriky

Lobini H1: dvoumístný roadster z Jižní Ameriky: titulní fotka Zájem o sportovní automobily je prakticky všude, kde je alespoň kousek asfaltu a nikoho tedy asi nepřekvapí, že i v Brazílii se vyrábějí v malých sériích sportovní vozy.

Mezi průkopníky výroby sportovních vozů v Brazílii patřila společnost Hofstetter, která od roku 1980 do poloviny let devadesátých vyráběla dvoumístný automobil, jehož design byl inspirován studií Maserati Boomerang.

V současnosti se v Brazílii vyrábí nový lehký dvoumístný sportovní vůz Lobini H1. Za vznikem tohoto automobilu stojí Jose Orlando Lobo, právník a soukromý závodník. Na vývoji se podíleli Fabio Birolini, Graham Holmes a Dave Minter.

Lobini H1 je dlouhý 3,72 m, vysoký 1,18 m, široký 1,80 m a má rozvor náprav 2,40 m. O pohon vozu s pohotovostní hmotností 1030 kg se stará přeplňovaná osmnáctistovka značky Audi, poskytující výkon 132 kW (180 k). kompaktní lehký automobil je schopen akcelerovat z 0 na 100 km/h za méně než 6 sekund a dosahuje maximální rychlosti 240 km/h.

Brazilský roadster je možné potkat i na evropských silnicích díky zastoupení značky, které sídlí ve Velké Británii. Společnost Lobini podporuje brazilský seriál závodů třídy GT3 a model H1 se v roli zaváděcího vozu objevuje na závodní dráze ve společnosti automobilů značek Porsche nebo Ferrari.

Fotogalerie

  • Lobini H1: dvoumístný roadster z Jižní Ameriky: fotka 1
  • Lobini H1: dvoumístný roadster z Jižní Ameriky: fotka 2
  • Lobini H1: dvoumístný roadster z Jižní Ameriky: fotka 3
  • Lobini H1: dvoumístný roadster z Jižní Ameriky: fotka 4
  • Lobini H1: dvoumístný roadster z Jižní Ameriky: fotka 5


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

  • Přidat příspěvek:





Nejčtenější

Plakát týdne

BMW M4 Cabrio

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 11923 | Zobrazit seznam všech anket