Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V

Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: titulní fotka Testovali jsme čtveřici litrových naked-biků, motorky s výkonem 110 k, 120 k, 130 k a 139 k. Pohodlně se usaďte, boj o evropského krále dvouválcových streetfighterů právě začíná!

Kdo se jako první při testu dívá na fotky, hned odhalí, že nikde nejsou motocykly vedle sebe. Ano, nejedná se o typický srovnávací test, kde bychom testovali všechny motocykly po stejné trase a v totožném terénu. Protože jsem v redakci na testování motocyklů plus mínus sám, rozhodl jsem se plánovat si srovnatelné motocykly vždy týden po sobě, abych vám mohl nabídnout vlastní srovnání.

Představení testované čtveřice naked-biků

Krásné dámy, vážení pánové, vítejte na dnešní galavečeru, kde se vám v naší aréně představí semifinalisté boje o titul „Nejlepší evropský dvouválcový streetfighter“. Můžete se těšit na zápasy trojice bojovníků z Itálie a jednoho silného Rakušana. Pojďme se podívat na jednotlivé favority:

Aprilia Tuono 1000R – Jasný gladiátor, favorit na vítězství! Silné Tuono vzniklo velmi jednoduše: prostě se ze supersportovní krasavice RSV 1000R strhaly kapoty a zvedly řídítka. Voilá, jeden z nejagresivnějších naháčů je na světě. Testovaná verze měla navíc laděné výfuky od firmy Arrow, aby se podpořila zvuková kulisa pravého streetfightera. Maska s dvojicí světlometů připomíná nějakého vesmírného brouka a při pohledu z boku jsou na mašině jasně vidět geny superbiku. Dvouválec u Tuona je jasně nejsilnější: 139 koní, 107 Nm a 185 kg suché hmotnosti jsou údaje, ze kterých jde rozumnému člověku strach.

 [470×351]

Ducati Monster S4Rs Testastretta – Před odchodem na zasloužený odpočinek v nejlepší formě! Monster, legendární označení mezi naháči, loni končil se svým klasickým designovým pojetím: velké kulaté světlo, malé plexi, protažená nádrž, masivní příhradový rám, dvojice výduchů na pravé straně a letmo uchycené zadní kolo. Testovaný model S4Rs Testastretta byl top-verzí mezi Monstery: speciální bílý perleťový lak, odpružení od firmy Öhlins, radiální brzdy a karbonové doplňky, kam se jen podíváte. Motor podobně, jako u Tuona, také pochází ze supersportovního stroje. Ano, pohonná jednotka Monsteru S4Rs Testastretta byla původně v modelu Ducati 999. V naked-biku je agregát naladěn na 130 koní a 104 Nm, což v testované čtyřce papírově znamená druhé místo, ale suchá hmotnost motorky 177 kg je nejnižší.

 [470×317]

KTM 990 Superduke – Talentovaný rakouský rváč má šance na titul! KTM postavilo ortodoxního streetfightera, který boural konvence a vyhrál celou řadu srovnávacích testů. Nezaměnitelný vzhled a osobitý styl. To je Superduke. Žádné změkčilé rysy, pěkně ostré hrany všude, kam se podíváte. Véčkový dvouválec s přímým vstřikováním má svůj původ naopak, oproti dvěma předchozím strojům, z velkého cestovního endura. Inženýři od KTM na agregátu ale natolik zapracovali, že je až k nevíře, jak rozdílný charakter může mít motor LC8. Naked-bike disponuje silou 120 koní a 100 Nm a suchá hmotnost je 186 kg.

 [470×245]

Moto Guzzi Griso 1200 8V – Jako rozzuřený býk! Griso. Už jen podle jména je jasné, že tenhle bojovník umí drtit žulu mezi zuby. I přes vyšší hmotnost a menší výkon je Griso plnoprávným členem této skupiny, správný streetfighter, jak se patří. Jako jediný má podélně uložený motor a s kardanem má specifické jízdní vlastnosti. Griso je v nabídce Moto Guzzi už pěknou řádku let, loni přišlo s novým našlápnutým osmiventilovým motorem o výkonu 110 koní a z testované skupiny má nejvyšší točivý moment: 108 Nm. Škoda, že suchá hmotnost je 222 kg.

 [470×319]

Pozn. redakce: Následuje řada srovnání v nich motorky hodnotím známkami jako ve škole.

Videoprezentace

Na portále Youtube.com denně shlédnou statisíce návštěvníků milióny videí a z toho důvodu jsem hledal, jak který výrobce motocyklů prezentuje svůj model.

Aprilia Tuono – Ready for the fight – Hodně našlápnuté video, kde proti sobě „bojuje“ černé a bílo-červené Tuono. Na snímcích je to samé wheelie a driftíky, vše dokresleno ostrou hudbou. Známka: 1

Ducati Monster S4Rs – Video z okruhu, kde jsou kromě prudkých výjezdů ve svíci vidět i detaily motocyklu a vše je zakončeno pořádným burnoutem. Jen nevím, zda je prostředí okruhu přesně určeno pro tento segment. Pěkné video, ale jsou tu lepší videoprezentace. Známka: 2

KTM Superduke – Nejagresivnější video, jaké můžete na youtube při oficiální prezentaci najít. Představení Superduka je vedle burnoutů, powerslidů, wheeelie nebo jízdy na kolínko také doplněno o souboj dvou kickboxerů a ostrou metalovou hudbou. Jasně nejlepší video pro kategorii streetfighter. Známka: 1*

Moto Guzzi Griso – Jsem velmi zklamán, že jsem ani po velmi pečlivém hledání nenašel oficiální video s Grisem 1200 8V. Pro videoprezentaci jsem si tedy vypůjčil snímek testovacího videa magazínu MotorsTV (francouzská verze), kde je mininálně pěkných prvních 45 s. Není to ale oficiální video a proto známka: 4-

Pozice jezdce za řídítky a přístrojová deska

Tuono má tvrdší sportovní sedlo a dle mého soudu i zbytečně vysoko stupačky. Když šly zvednout řídítka, mohly i stupačky jít o nějaký ten cenťák níž. Přední agresivní maska je ale dost účelně řešená a do rychlostí kolem 150 km/h dost pohodlně nadzvedává proudící vzduch. Podobně šikovný je i deflektor na rámu, který odvádí vzduch okolo kolen. Známka: 2. Digitální displej je dobře čitelný za všech světelných podmínek a nabízí řadu nadstandardních informací, jako čas v sedle motorky 1 a 2, napětí baterie, nejvyšší rychlost nebo měření času na jedno kolo atd. Známka: 1.

Byť má Monster pohodlnější sedlo, kvůli sklonu jsem neustále popojížděl dopředu na nádrž. Na druhé polovině sedla je vychytávka v podobě odmontovatelné krovky. Pro řídítka se musím ale víc natahovat a nohy na stupačkách také nemám v ideální pozici. Kladné body za štítek, který pracuje při vyšších rychlostech spolehlivě, shazuje obtékání vzduchu okolo kolen, které nohy roztahuje od sebe. Známka 3. Oba analogové ukazatele na přístrojové desce měly ve spodní části malý digitální displej, ale celkově se zobrazovaly pouze čtyři údaje: celkový počet kilometrů / denní počet kilometrů a teplota chladící kapaliny agregátu / hodiny, což je sice dostačující, ale zároveň Monster poskytuje nejméně údajů z testované čtyřky. Známka: 4.

Na Superduku se za řídítky cítím nejlépe. Jsou zde znát geny, že firma se dříve specializovala na endura, proto je pozice za řídítky vzpřímená a někde na pomezí naked-biků a motardů. Při vyšších rychlostech se na plochém sedle není o co opřít a občas jsem měl tendencí popojíždět dozadu. Přední maska díky deflektoru něco málo vzduchu nadzvedne, ale při vyšších rychlostech to není nic moc a boční plasty by také mohly fungovat lépe. Známka: 2. Modifikovaný přístrojový panel po faceliftu konečně nevypadá, jako 15 let stará digitální hra pro děti, a poskytuje standardní informace. Známka: 2.

Griso má ze všech nejpohodlnější, dobře tvarované a měkké sedlo, řídítka jsou ve správné vzdálenosti, ale nohy jsou pokrčené. Dobrý výsledek ale shodí nulová ochrana před proudícím větrem nahoře a minimální okolo kolen. Známka: 3. Griso má podobně řešenou přístrojovou desku, jako Tuono, takže bez diskuzí známka: 1.

Pozn. redakce: vím, že nemám ideální výšku standardního bikera (měřím 191 cm), ale taky ne každý jezdec je prcek kolem 175 cm.

Akcelerace a brzdy

Motorky jsem si postupně změřil při pružném zrychlení z 60 km/h na 120 km/h na třetí rychlostní stupeň. Při akceleraci je důležitý poměrový výkon (počítány koně na tunu, viz. tabulka technických informací v závěru testu), zpřevodování, pneumatiky, ale i aktuální podmínky (vítr, teplota asfaltu atd). U brzd měřím brzdnou dráhu z 100 km/h na nulu. Měřeno je oboje vždy dvakrát a z výsledných časů či metrů je brán

průměr. Měřeno to bylo vždy na stejném místě a při suchém asfaltu. Naměřené hodnoty jsou pouze orientační, mají za úkol informovat čtenáře, aby si uvědomil, co motocykl za běžných podmínek na silnici umí.

Motocykl 60 – 100 km/h (na trojku) 100 – 0 km/h
Aprilia Tuono 1000R 4,01 s 30 m
Ducati Monster S4Rs 4,10 s 26 m
KTM 990 Superduke 4,17 s 28,5 m
Moto Guzzi Griso 1200 8V 4,48 s 27,5 m

Pozn. redakce: Akceleraci známkovat nebudu, tam je to jasně seřazeno. U brzdného efektu známkou hodnotím subjektivní pocit.

Komentář a hodnocení k tabulce
Aprilia Tuono – Tuono má nejlepší poměr výkonu a suché hmotnosti a proto není překvapením, že v akceleraci zvítězil. Možná se podivíte, že prohrálo na brzdy a to i těžším Grisem. I přes excelentní radiální přední brzdu, která je za běžných podmínek naprosto srovnatelná s konkurencí, je odpověď je jednoduchá: při prudkém brzdném manévru zastavit motorku v co nejkratší době mělo Tuono tendenci se přetáčet přes přední kolo. Zkoušel jsem to pětkrát a při prvních dvou pokusech jsem málem přeletěl řídítka. Známka: 3.

Ducati Monster S4Rs – V akceleraci ztratil Monster jen nepatrně na vedoucí Tuono, ale jasně zvítězil na brzdy. Sice byly brzdy jedovatě ostré a malinko jim chyběla citlivost, měl jsem s nimi nejlepší výsledek. Jednak mi Monser dobře sedl a navíc má dobře rozloženou hmotnost. Známka: 1.

KTM Superduke – „Velký vévoda“ měl dobrý nástup odspodu, a proto není rozdíl na silnější Tuono a Monster tak patrný, jak by se mohlo od stolu zdát. Dobré brzdy kazil stejný průběh, jako u Tuona. Superduke měl také tendenci přetáčet se přes přední kolo a když jsem při jednom brzdném manévru dostal smyk na přední kolo, stáli při mně všichni svatí, že jsem to nezahodil. Známka: 3.

Moto Guzzi Griso – Poměr výkonu a hmotnosti je sice u Grisa nejslabší, ale nemusí se za nic stydět! Rozdíl necelé půl sekundy na vysvlečený supersport není zas tak moc. A když jsem pořádně otočil plynem, motor pěkně zařval a přenos přes kardan spojený s akceleračním škubnutím má taky něco do sebe. Překvapuje vás výsledek na brzdy? Vyšší hmotnost v tomto případě byla plusem a výsledek 27,5 m je adekvátní. Vždyť s Yamahou XJR1300, která má stejnou suchou hmotnost, jako Griso 1200 8V, jsem zastavil za pouhých 25 m. Výsledná známka: 2.

Image, spotřeba, cena

Co se týče krásy, tady Tuono nezvítězí. Nepřitahuje pozornost vzhledem, ale jízdními schopnostmi a zvukovou kulisou. Bohužel to není u stojícího motocyklu poznat. Vysvlečený italský superbike nebude moc středem zájmu vyfintěných víkendových jezdců, kteří si v sobotu a neděli odpoledne zajedou na kafíčko támhle přes pět bloků, ale budou o něj mít zájem střelci – bikeři, kteří ho umí poslat na přední, na zadní, na kolínko, do driftu atd. Tuono je ryze sportovní náčiní, nic jiného. V testu jsme měli průměrnou spotřebu 7,11 l na 100 km, což s nádrží 18 l deklaruje slušný dojezd okolo 253 km. A s cenovkou pod 280 tisíc korun opravdu není co řešit.

Pokud chcete stylovku, legendární Monster je tím pravým ořechovým. Design na jedničku, image Monstera a renomé značky Ducati udělají své: téměř každý se otočí a ti nejodvážnější na benzínce se i zeptají: kolik to jede, co to stálo, že je to pěkná mašina atd. Jeden neduh ale Monster S4Rs přeci jen má: laik a běžný kolemjdoucí nerozezná starou osmistovku S2R od vyšperkované S4Rs Testastretty. V testu jsme měli průměrnou spotřebu 6,79 l na 100 km, což s nádrží 14 l (nejmenší objem z testovaných motocyklů) deklaruje dojezd okolo 206 km. Pro spoustu lidí bude Monster S4Rs ikonou a vysněným motocyklem, proto jej budou doma v garáži opečovávat a leštit možná víc než na něm jezdit. Tento naked-bike s nepřekonatelnou image (zlatá vidlice, karbonové doplňky, perleťový lak, bílá kola atd.) stál 348 tisíc korun.

KTM Superduke není na scéně dlouho a svou image si teprve buduje. Rakouský výrobce je velmi vyhledávanou značkou mezi vyznavači off-road ježdění, ale na silnici má ve všeobecném podvědomí lidí ještě co dohánět. Superduke je brutální stroj: výborný podvozek, silný motor, dobré brzdy a nový, neotřelý vzhled. Tohoto streetfightera si vyberou sportovně ladění rebelové, co nechtějí jít s davem. Byť se oranžoví kluci poučili u předchozí generace Superduka, pořád to se spotřebou není ono: v testu jsme měli průměrnou spotřebu 7,36 l na 100 km, což s nádrží 18,5 l (největší objem z testovaných motocyklů) deklaruje dojezd okolo 251 km. KTM Superduke nikdy nebude motorka pro masy, proto se nedivte ceně přes 306 tisíc korun.

Italský rváč v podobě Grisa má něco do sebe. Je pořádný bike pro pořádné chlapy. Navoněný hejsek, jak za groš kudla, s tím moc parády neudělá a bude vypadat divně, ale větrem ošlehaný mazák bude středem pozornosti. Netradiční koncepce uložení motoru podélně, kardan a masivní koncovka výfuku, ze které se line basové burácení, přitahuje dostatek očí a budí respekt. Griso je jedna z mála motorek, kde bych moc nedal na komentáře, recenze a kecy u piva, tohle je stroj, co se musí vyzkoušet, než si uděláte vlastní názor. A u můj názor na Griso je velmi pozitivní, také díky dobré spotřebě: v testu jsme měli průměrnou spotřebu 6,54 l na 100 km, což s nádrží 16,7 l deklaruje dojezd okolo 255 km.

Pár slov závěrem

Dalo by se srovnávat ještě mnohem více vlastností a prvků, ale litanii o 10 stranách A4 by četli jen skalní vyznavači dlouhých recenzí. Jak znám řadu čtenářů, řada z nich má už svého favorita, kterému dají bod v hlasování, mrknou se na video, projedou tabulku technických informací, sem tam fotka a šmitec ;)

Kdo se nám do nominace nevešel? Kritérium bylo velmi jednoduché: evropský výrobce, naked-bike a silný dvouválec. Proto jsme do testu nepřidali např. BMW F800 (85 koní je vzhledem ke konkurenci málo) nebo obávanému Triumphu Speed Triple přebývá jeden válec. Z přímé konkurence tu máme na skladě ještě pár vychytaných mašin, jako je Moto Morini Corsaro nebo MV Agusta Brutale, ale ty se na testy v ČR nepůjčují… Škoda.

Nám za redakci zbývá ještě závěrečné vyhodnocení, komu přidělíme titul „Nejlepší evropský dvouválcový streetfighter“. Z testované čtveřice motocyklů je pro nás vítězem Aprilia Tuono 1000R, především díky brutálnímu potěšení, které při jízdě nabízí, ale také díky sportovnímu podvozku, silnému motoru a ceně.

A co vy? Který z testovaných naked-biků je pro vás ten nejlepší? Rád si přečtu vaše názory či hodnocení v komentářích.

Technické informace

Technické údaje Aprilia Tuono 1000R Ducati Monster S4Rs Testastretta
Celkové rozměry 2 025×830×1 100 mm 2 121×800×1 222 mm
Rozvor / výška sedla 1 410 mm / 810 mm 1 440 mm / 800 mm
Motor, objem 4dobý vidlicový dvouválec V60, 998 cm3 4dobý vidlicový dvouválec L90, 998 cm3
Vrtání x zdvih 97×67,5 mm 100×63,5 mm
Kompresní poměr 11,8:1 11,4:1
Počet ventilů / chlazení 8 / kapalina 8 / kapalina
Výkon 102 kW (139 k) v 9 500 ot./min 96 kW (130 k) v 9 500 ot./min
Točivý moment 107 Nm v 8 500 ot./min 104 Nm v 7 500 ot./min
Převod / převodovka řetěz / 6stupňová řetěz / 6stupňová
Rozměr a typ kol 17palcová, litá 17palcová, litá
Rozměr pneu (vpředu/vzadu) 120/70 ZR17, 190/50 ZR17 120/70 ZR17, 180/55 ZR17
Brzdy vpředu 2× kotouč 320 mm, 4pístek, radiální 2× kotouč 320 mm, 4pístek, radiální
Brzdy vzadu 1× kotouč 220 mm, 2pístek 1× kotouč 245 mm, 2pístek
Rám hliníkový odlitek příhradový rám z ocelových trubek
Přední vidlice USD vidlice Showa, průměr 43 mm USD vidlice Öhlins, průměr 43 mm, zdvih 130 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, centrální tlumič Sachs jednoramenná kyvná vidlice, centrální tlumič Öhlins, zdvih 148 mm
Nádrž 18 l (včetně 4 l rezervy) 14 l (včetně 3 l rezervy)
Spotřeba v testu 7,11 l na 100 km 6,79 l na 100 km
Suchá hmotnost 185 kg 177 kg
Výkonnový poměr (koně na tunu) 751 k/t 734 k/t
Cena (červen 2009) 279 900 Kč 348 000 Kč (Cena 2008, už se neprodává)
Technické údaje KTM 990 Superduke Moto Guzzi Griso 1200 8V
Celkové rozměry nezjištěno 2 260×830×1 070 mm
Rozvor / výška sedla 1 280 mm / 850 mm 1 554 mm / 800 mm
Motor, objem 4dobý vidlicový dvouválec V75, 999 cm3 podélně uložený, 4dobý vidlicový dvouválec L90, 1151 cm3
Vrtání x zdvih 101×62,4 mm 95×81,2 mm
Kompresní poměr 11,5:1 11:1
Počet ventilů / chlazení 8 / kapalina 8 / kapalina
Výkon 88 kW (120 k) v 9 000 ot./min 81 kW (110 k) v 7 500 ot./min
Točivý moment 100 Nm v 7 000 ot./min 108 Nm v 6 400 ot./min
Převod / převodovka řetěz / 6stupňová kardan / 6stupňová
Rozměr a typ kol 17palcová, litá 17palcová, litá
Rozměr pneu (vpředu/vzadu) 120/70 ZR17, 180/55 ZR17 120/70 ZR17, 180/55 ZR17
Brzdy vpředu 2× kotouč 320 mm, 4pístek, radiální 2× kotouč 320 mm, 4pístek, radiální
Brzdy vzadu 1× kotouč 220 mm, 1pístek 1× kotouč 282 mm, 2pístek
Rám příhradový rám, chrom-molybdenové trubky rám z ocelových trubek
Přední vidlice USD vidlice WP, průměr 43 mm USD vidlice, průměr 43 mm, zdvih 120 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, centrální tlumič WP jednoramenná kyvná vidlice, centrální tlumič, zdvih 110 mm
Nádrž 18,5 l (včetně 2,5 l rezervy) 16,7 l (včetně 3,3 l rezervy)
Spotřeba v testu 7,36 l na 100 km 6,54 l na 100 km
Suchá hmotnost 186 kg 222 kg
Výkonnový poměr (koně na tunu) 645 k/t 495 k/t
Cena (červen 2009) 306 910 Kč 289 900 Kč

Na závěr poděkování za půjčení motocyklů na test patří: za Tuono a Griso panu Pištěkovi do společnosti A SPIRIT, www.aspirit.cz / za Monstera S4Rs paní Papežíkové do společnosti Moto Italia, www.ducati-czech.cz / a za KTM panu Miroslavu Lackovi do společnosti KTM CENTRAL EAST EUROPE, www.ktm.com

Foto: David Kárný (Monster, Griso), Libor Zhoř (Tuono) a ktmimage.com (Superduke – originální foto do testu se kvůli chybě na vadném flash disku nedochovalo)

Fotogalerie

  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 1
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 2
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 3
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 4
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 5
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 6
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 7
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 8
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 9
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 10
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 11
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 12
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 13
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 14
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 15
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 16
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 17
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 18
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 19
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 20
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 21
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 22
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 23
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 24
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 25
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 26
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 27
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 28
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 29
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 30
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 31
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 32
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 33
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 34
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 35
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 36
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 37
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 38
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 39
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 40
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 41
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 42
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 43
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 44
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 45
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 46
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 47
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 48
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 49
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 50
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 51
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 52
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 53
  • Megatest: Tuono 1000R vs. Monster S4Rs vs. 990 Superduke vs. Griso 1200 8V: fotka 54


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
KTM %babo 08.06.2009  18:13
dvouvalcovy mejdlo %Hermes 08.06.2009  13:23
Tuono - nejlepší Tomáš 08.06.2009  10:00
Re: Guzzina má motor napříč, ne? Golias 08.06.2009  06:31
Guzzina má motor napříč, ne? Diver 08.06.2009  01:46
Ducati 695 07.06.2009  23:00
test Trodos 07.06.2009  21:28
Ducati muffo 07.06.2009  16:01
moje hodnoceni siggi_cz 07.06.2009  13:38
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:





Související články

Nejčtenější

Plakát týdne

BMW M4 Cabrio

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 5986 | Zobrazit seznam všech anket