Mosler MT900 GTR XX: nižší hmotnost a vyšší výkon

Mosler MT900 GTR XX: nižší hmotnost a vyšší výkon: titulní fotka Po úspěších Mosleru MT900 R ve vytrvalostních závodech v Severní Americe vznikla verze GTR schválená pro běžný provoz a z ní nyní bude odvozeno provedení GTR XX.

Mosler GTR je silniční verzí závodního provedení R a je schválen k provozu v Evropě i USA odkud pochází. Tento model, který vznikl, aby mohla být čistě závodní verze označená R homologována pro závody FIA GT v Evropě, je poháněn sedmilitrovým osmiválcem LS7 z Corvetty Z06. Pohonná jednotka modelu GTR může být podle přání zákazníka naladěna na výkon od 376 kW (511 k) do 441 kW (599 k).

V dílnách Mosleru se nyní pracuje na ještě ostřejší verzi dvoumístného supersportu, která má pod označením GTR XX ukrývat výkon 456 kW (620 k) a hmotnost sníženou o 150 kg. Na konstrukci Mosleru MT900 GTR XX bude ve velkém využito materiálů z uhlíkových vláken, hliníku a také titanu, z něhož má být vyrobeno výfukové potrubí. Hmotnost prázdného vozu bez náplní se má pohybovat těsně nad hranicí 1000 kg.

Dvoumístný automobil s výkonným osmiválcem umístěným před zadní nápravou má dosahovat zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,0 s a z 0 na 200 km/h má akcelerovat za 8,7 s. Cena kompletního vozu má být 187.500 euro bez poplatků a daně (zhruba 4.800.000,– Kč).

Fotogalerie

  • Mosler MT900 GTR XX: nižší hmotnost a vyšší výkon: fotka 1
  • Mosler MT900 GTR XX: nižší hmotnost a vyšší výkon: fotka 2


Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
no nevím, delph 23.02.2008  12:02
jee dr.men 23.02.2008  09:23
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:





Související články

Nejčtenější

Plakát týdne

BMW M4 Cabrio

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 11919 | Zobrazit seznam všech anket