Tuning Motor Párty Vyškov VIII.

Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: titulní fotka V sobotu se konal již osmý ročník tuningového srazu. Nevelká cca 250m betonová plocha byla doslova naplněná až prasknutí více či méně upravenými auty různé kvality i hodnoty.

Vedle těch maximálně nevkusně upravených aut tak parkovaly skvosty jako dvojice vozů Porsche 911 Turbo, dva Chevrolety Corvette Z06, ale i krásná červená ’Vette Stingray, ve které mnoho návštěvníků k pobavení majitele vidělo Camaro. Naleštěné staré známé „firmy“ ze soutěže Tuning Cup nevyjímaje. Po pátečním deštivém entrée se probudilo Vyškovské letiště do slunečného sobotního rána a to bylo znamením jak pro různé tuningové kluby z okolí, tak i pro mnoho rodin s dětmi, že dneska se prostě pojede na „tůning“ do Vyškova. Tuning sraz v podání zkušeného organizátora Libora Houště totiž nebývá jen o tuningu, ale je i o různých atrakcích jak pro ty nejmladší, tak pro plnoleté.

Pravidlem tak bývá páteční párty (která se, soudě podle množství odpadků v sobotu ráno, evidentně ve Vyškově rozjela) s večerním striptýzem, další den pak vystoupení motocyklových kaskadérů, několik atrakcí připomínajících pouť atd. Škoda jen, že se v sobotu odpoledne na D1 zasekla erotická myčka. Vodní kámen, to je prevít. K dispozici byla i celá bojová linie stánků s občerstvením, na jehož nedostatek si snad nikdo nemohl stěžovat. Bohužel, český potažmo moravský člověk, to je člověk bordelář, a tak si nelze přestavit situaci, že by se podobný tuningový sraz konal třeba čtyři-pět dní nonstop. Pravděpodobně byste se museli brodit ke stánkům s občerstvením 30cm vrstvou odpadků.

Ale dost bylo naříkání, zpět k programu. Zatímco jednu slepou komunikaci k rychlostní silnici zabrala jako obvykle soutěž v měření hlasitosti dB Drag Racing, která se tentokrát dělila o prostor se zájemci o měření výkonu motoru na pojízdné válcové brzdě, přesně na opačné straně byla vytvořena dojezdová a brzdná zatáčka sprintu na 197 metrů. S tou se i tentokrát pár sprinterů nevypořádalo a skončilo v přilehlém oraništi. Je to tak, vyškovský sprint není nic pro slabé nátury nebo naopak pro borce, jejichž sebevědomí značně převyšuje umění i technický stav auta. Vyškov tak prověří jak váš motor, tak i brzdy a v závěru i podvozek, se kterým musíte umět vybrat stojíc na brzdách mírnou zatáčku. Hvězdou a rekordmanem dne se stal Brňan Josef Nekvapil na svým červeným sprint taxi Porsche 911 Turbo, který dokázal nadělit svému soupeři s téměř totožným žlutým Turbo jednu délku auta už na prvních 30 metrech.

Závěrem trocha kritiky k úrovni vystavovaných aut. Pokud nezmíním účastníky soutěže Tuning Cup, kteří chtě nechtě musejí už při přihlášení do soutěže projít přísným výběrem poroty, úroveň úprav aut na „výstavní“ ploše kolísala od totálního nevkusu až po příjemná překvapení. Mnoho výtečně připravených aut dojelo ze sousedního Slovenska, vítěze Best of Best, zelenou měňavku VW Polo nevyjímaje (i když v tomto případě se jedná o auto původem z Prahy). Osobně mne zaujala „kacířská“ úprava Mazdy MX-5, která by si zasloužila jen pečlivější sladění mřížek ve spoilerech a snad i jiná kola, vizáží odpovídající původu vozu; a dál decentní kabriolety Opel Astra a Mercedes W124. Překvapením byl i sprintovací speciál v podobě Škody Favorit s motorem 1.8 turbo. Naopak mezi nejoblíbenější objekty příznivců tzv. votuningu (od slova votůnit) se zdá už nepatří Škoda 105–130-Rapid, ale Škoda Fabia v provedení sedan. V galerii tyto a jim podobné hříšníky naleznete úplně na konci.

P.S. Chce to opravdu hodně odvahy, votunit kdysi tak vyjímečnou úpravu, jako je Opel Calibra v úpravě Rieger Catano. Já bych ji neměl.

Fotogalerie

  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 1
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 2
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 3
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 4
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 5
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 6
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 7
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 8
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 9
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 10
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 11
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 12
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 13
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 14
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 15
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 16
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 17
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 18
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 19
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 20
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 21
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 22
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 23
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 24
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 25
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 26
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 27
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 28
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 29
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 30
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 31
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 32
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 33
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 34
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 35
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 36
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 37
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 38
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 39
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 40
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 41
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 42
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 43
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 44
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 45
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 46
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 47
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 48
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 49
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 50
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 51
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 52
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 53
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 54
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 55
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 56
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 57
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 58
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 59
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 60
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 61
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 62
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 63
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 64
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 65
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 66
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 67
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 68
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 69
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 70
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 71
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 72
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 73
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 74
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 75
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 76
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 77
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 78
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 79
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 80
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 81
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 82
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 83
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 84
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 85
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 86
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 87
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 88
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 89
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 90
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 91
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 92
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 93
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 94
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 95
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 96
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 97
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 98
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 99
  • Tuning Motor Párty Vyškov VIII.: fotka 100

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
to má být catano? ajvnhou 10.06.2010  20:40
Re: Pan Tau Shr3k 04.05.2008  23:14
Pan Tau Pan Tau 04.05.2008  22:22
Re: Pan Tau Shr3k 02.05.2008  17:32
Pan Tau Pan Tau 01.05.2008  15:14
šampoňi s leštěnkama řiťomrďi 01.05.2008  11:28
Videa z Vyskova Camp Performance 30.04.2008  10:44
Fabie Matess.... 29.04.2008  16:52
fuj karel-IV 29.04.2008  08:47
Re: Pan Tau Shr3k 29.04.2008  00:26
Re: Pan Tau Honza82 28.04.2008  22:04
Re: Skvosty tuningové výstavy King 28.04.2008  22:03
Re: Pan Tau Shr3k 28.04.2008  20:32
Re: Sk Tuning Trejby 28.04.2008  20:05
Pan Tau Pan Tau 28.04.2008  19:31
Šroty Morák 28.04.2008  19:05
Re: Skvosty tuningové výstavy Shr3k 28.04.2008  18:40
Re: Sk Tuning Shr3k 28.04.2008  18:35
... pikro 28.04.2008  15:28
kuk iwet 28.04.2008  12:02
Skvosty tuningové výstavy King 28.04.2008  11:35
Sk Tuning Trejby 28.04.2008  11:20
Re: no teda fuj hubič 28.04.2008  11:02
Fabka DzzT 28.04.2008  11:01
no teda fuj dave__K 28.04.2008  06:36
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:





Související články

Nejčtenější

Plakát týdne

BMW M4 Cabrio

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 5997 | Zobrazit seznam všech anket