Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR

Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: titulní fotka Yamaha FJR1300A už dlouho obsazuje přední příčky v prestižní kategorii Grand Tourismo, ale letos dostala těžkého konkurenta v podobě Kawasaki 1400GTR. Která z těchto motorek je lepší na dlouhé cesty? Přečtěte si hned tři názory na srovnání.

Když jsem začátkem října vracel v Praze testovací maxiskútr Yamaha Majesty 400 (test vyjde v průběhu listopadu/pro­since), měl jsem už lístek na autobus do Brna a chtěl jsem uzavřít úspěšnou motosezónu 2007. Otevřely se vrata, zatlačili jsme Majesty do haly a začaly se chystat předávací protokoly.

Ještě jsem se rozhlédl po řadě stojících testovacích motocyklů a uprostřed haly stála Yamaha FJR1300A. Hned mi to začalo v hlavě cvakat, jak jsem rychle přemýšlel: venku neprší, velká motorka je akorát pro mě, plexi a vyhřívané gripy jsou dobré do podzimního počasí, a silný motor mě doveze do Brna mnohem rychleji, než autobus z Florence.

Slovo dalo slovo, kromě předávacího formuláře od Majesty jsem podepsal i protokol od FJR a hurá na dálnici. Po pár kilometrech přichází nápad udělat srovnávací test s Kawasaki 1400GTR, zastavuji na benzínce a domlouvám druhou motorku. O dva dny později mi na dvoře stojí dva nejsilnější zástupci prestižní třídy sport-tourer nebo grand tourismo, ale jen jeden může být lepší.

Který z těchto dvou motocyklů je lepším cesťákem? Přečtěte si hned tři názory, ve kterých snad najdete odpověď na tu jednoduchou otázku.

Představení Yamahy FJR1300A a Kawasaki 1400GTR

Klasické a pro někoho již možná okoukané řešení FJR1300A působí vedle nově střižené Kawasaki 1400GTR poněkud surovějším dojmem. Především díky ostřeji řezaným hranám, velkým otvorům v boční kapotáži, či celkovému pojetí přední partie FJR. GTR působí více uhlazeněji, čistěji a pochopitelně moderněji. Nižší a více sklopená přední maska s větrným štítkem jí dodávají sportovnější charakter. Ovšem mohutná část přední kapoty a místa kolem nádrže přidávají Kawě nejen opticky na kilech.

V zadních partiích se vše srovnává. Kde Yamaha dle mého názoru vede před Kawou o znatelný kousek, je pojetí detailu… Například krásně zpracované palubní přístroje Yamahy nebo čisté řešení zadních svítilen (byť v lehce nemoderním střihu) převyšuje řešení designérů Kawasaki na totéž téma. Pokud bych si měl vybírat stroj čistě podle vzhledu, sáhl bych nakonec po GTR. Modernější a sportovní vzhled u mě vítězí i přes to, že srovnávám dva cestovní stroje…

Pod kapotáží FJR je čtyřdobý, kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 1 298 cm3. Agregát s šestnácti ventily a přímým vstřikováním paliva disponuje výkonem 105,5 kW (143,5 k) v 8 000 ot. a maximální točivý moment je 134 Nm při 7 000 ot. Síla motoru se přenáší na zadní kolo pomocí pětistupňové převodovky a kardanu. Motocykl má ve výbavě nastavitelný podvozek a třípaprsková 17palcová kola z lehkých slitin. Brzdový systém měl ABS a na přední ose dva kotouče o průměru 320 mm, vzadu je jeden menší kotouč.

Novinka tohoto roku, Kawasaki 1400GTR, vznikla na základech modelu ZZR1400, nejsilnějšího sériového motocyklu světa. Motocykl je napěchován moderní technikou, ale inženýři také vyslyšeli přání zákazníků a GTR má řadu praktických prvků. Prvním zjevným rozdílem oproti ZZR1400, kterého si všimne každý, je změna sekundárního převodu, kde je řetěz nahrazen kardanovou hřídelí.

Řada změn se dotkla i pohonné jednotky. Základem zůstává velký, kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 1 352 cmm. Ve verzi GTR dostal techniku proměnného časování ventilů, což přináší lineární průběh výkonu v celém spektru otáček. Agregát má výkon 114 kW (155 k) v 8 800 ot./min a maximální točivý moment je 136 Nm při 6 200 otáčkách.

Jízdní dojmy a srovnání detailů

Jak jsem napsal hned na začátku, velké cestovní motorky z kategorie Grand Tourismo jsou pro moji větší postavu (191 cm, hmotnost přes metrák) tím pravým ořechovým. Všude dostatek místa, pohodlný posez, kvůli kterému nemusím dělat kompromisy. Držení těla je někde mezi vzpřímenou pozicí, jako např. u KTM 990 Adventure, a sportovním předklonem, které jsem měl u litrových supersportů.

Díky velkému vybrání u nádrže a užší stavbě jsem měl lepší pocit z posezu na FJR. U GTR jsem si připadal, že sedím jakoby na motorce, ale Kawasaki vše dohání lepší ovladatelností.

Kawasaki 1400GTR má přístrojovou desku totožnou, jako u modelu ZZR1400. Dva analogové ukazatele a digitální displej mezi nimi poskytují dostatek informací řidiči za každého počasí i v jakékoliv rychlosti. Yamaha FJR1300A má jinou koncepci přístrojové desky, zleva je otáčkoměr, uprostřed velký tachometr a napravo přehledný digitální panel. Obě motorky mají vedle standardních ukazatelů i informace o aktuální spotřebě, průměrnou spotřebu nebo zařazení rychlostního stupně. FJR má navíc ukazatel venkovní teploty, GTR naopak čidla a kontrolku tlaku vzduchu v pnaumatikách.

Jízdní dojmy celkem obsáhle popisují moji kolegové, proto se zaměřím více na detaily. Začal bych hned u ceny: Yamaha si za model FJR1300A účtuje 419 900 Kč, Kawasaki 1400GTR stojí 459 000 Kč. Obě motorky mají v základní výbavě elektronicky ovládané přední plexi, kardan, brzdový systém s ABS a dvojici bočních kufrů. Cenový rozdíl ale ještě naroste, protože FJR má v základní výbavě vyhřívané rukojeti, u GTR je za tento prvek v příplatkové výbavě a dostupný bude až na přelomu roku 2007/8.

Za vyšší cenu u Kawasaki 1400GTR si ale koupíte motocykl s vynikajícími jízdními vlastnostmi a to nejen v přímce. Je to především díky tomu, že GTR vychází z sportovního modelu ZZR1400, nejsilnější sériově vyráběné motorky na světě (výkon 147 kW/200k). GTR přebírá špičkový hliníkový rám, přední vidlici, brzdový systém s dvojicí kotoučů o průměru 310 mm a radiálními třmeny a pár dalších prvků, jako např. zmiňovanou přístrojovou desku.

Rozdíl mezi pohonnými jednotkami není na papíře zas tak markantní, jak by se na první pohled zdálo. GTR má pouze o 54 cm3 větší objem než FJR, výkon je o 11,5 k vyšší, ale nastupuje o 800 otáček později a naopak maximální točivý moment 136 Nm (vs. 134 Nm u FJR) přichází o 800 ot./min dříve. FJR má sice suchou hmotnost o 15 kg nižší, nicméně po převodu na počet koní na tunu, má Yamaha výsledek 544 k/t a Kawasaki stále vede s 556 k/t.

Kde ale rozdíl cítit byl, je v přímém srovnání na silnici. Na mohutný zátah FJR1300A od nízkých otáček odpovídala Kawa stejnou silou a po pár metrech se začala malinko dostávat dopředu. Co se týče aerodynamiky a obtékání prodícího větru, obě motorky vše zvládaly na výbornou a první rozdíly se začaly projevovat až daleko za hranicí povolené rychlosti 130 km/h.

V přímce umí jezdit spousta motorek velmi dobře, ale co zatáčky, město nebo manipulace na místě? Oba stroje s plnou nádrží a pár drobnostmi v kufrech atakují hranici tří metráků a tady končí veškerá legrace. Tady má každá motorka nějaké plus, ale i mínus. FJR má větší rejd, ale hodně tuhou spojkovou páčku, takže při popojíždění na semaforech jsem si pěkně procvičil levé zápěstí a předloktí. GTR je uhlazenější, dle subjektivního hodnocení ztratí po rozjezdu více kil a lépe se s ním manévruje… Mno, i když to vypadá jak manévrování s ropným tankerem, do města se více méně ani jedna nehodí, jejich přednosti jsou krapet někde jinde. Takže šupem někam na výpadovku a začít polykat jeden kilometr za druhým.

Vyšší hmotnost vyrovnává GTR silnějším brzdným účinkem, takže ve výsedku obě motorky dokázaly zastavit z rychlosti 100 km/h na nulu kolem 34 m (suchá vozovka). Dár dalších poznámek, co mám v pomocném notýsku: FJR má uzamykatelnou schránku na drobnosti; u GTR jsem si nikdy nedokázal nastavit zrcátka tak, abych na jejich spodní hraně neviděl kufry; Kawa opravdu dost topí, což teď na podzim bylo fajn, ale v létě to bude asi trochu problém; FJR má tužší převodovku, GTR má větší kufry, FJR má pouze dvě pozice v nastavení zadního odpružení hard/soft (GTR má možnost nastavení přesněji podle kolečka)… atd. Další postřehy se objevují v příspěvcích mých kolegů, tak je nebudu psát dvakrát.

Závěr a hodnocení: Říct konečný verdikt je pro mne velmi těžký. Z mých dojmů to možná nevyznělo uplně jasně, ale otázka zněla jasně: Který z těchto dvou motocyklů je lepším cesťákem? Já osobně bych si na dlouhé trasy vybral Yamahu FJR1300A, ale podle hodnocení a posouzení dalších prvků vyhrává Kawasaki 1400GTR, především díky vynikajícímu podvozku, jemnější převodovce a špičkovému motoru.

Hodnocení motocyklů-Roman 1400GTR FJR1300A
Design 2 1
Motor 1 2
Zvuk 1 2
Převodovka 1 2
Podvozek 1 2
Brzdy 1 2
Ergonomie 2 1
Spotřeba 1 2
Spolujezdec 2 1
Jízda městem 1 2
Delší trasy, dálnice 2 1
Sport 1 2
Celkové hodnocení – průměr: 1,33 1,67

Pozn: Hodnocení je jednoduché, kde je jednička, motocykl byl v daném porovnávání lepší.

Názor a jízdní dojmy kolegy Ondřeje Helešice

Než se pustím do srovnávání, musím zdůraznit fakt, že po dobu celého testu jsem jel vždy se spolujezdcem a s plně naloženými bočními kufry. Dalším limitujícím faktorem, který může ovlivnit úsudek, je také má výška kolem 175 cm a váha 75kg.

Jelikož jsme na FJR1300 jezdili i v minulé sezóně, moc jsem se těšil na srovnání s 1400GTR, protože Yamaha v nás zanechala jen ty nejlepší dojmy. Ergonomicky skvěle vyřešený stroj padne „do ruky“ snad každému. I přes svoji výšku jsem s ní relativně snadno manipuloval na místě, především díky užší stavbě resp. „vybrání“ stroje v místě kolen, které mi umožnilo mít nohy více u sebe. Poměrně velký rejd řízení usnadňuje otáčení, což jsem mnohokrát ocenil. Jízdní poloha na FJR je cestovně vzpřímená, trojúhelník řídítka-sedlo-stupačky v ideálním rozložení pro dlouhé cestování.

U Kawasaki 1400GTR je vše trochu jinak. Stroj je v místě kolem nádrže o znatelný kousek širší, což mi v určitých chvílích znesnadňovalo manipulaci a malý rejd nepřispíval k ovladatelnosti na místě. Jízdní poloha odpovídá sportovnějšímu nasazení stroje (jezdec je více v předklonu), přesto je o něj postaráno s maximálním komfortem podobně jako u Yamahy.

Nejmarkantnější rozdíl mezi stroji (pominu-li design) je znatelný až za jízdy. FJR táhne silně od nejnižších otáček vytrvale až ke svému vrcholu. Máte-li ovšem možnost srovnat jeho chod s GTR, zjistíte o jaký kus je Kawa dál. Motor vycházející ze silnější ZZR 1400 má stále sportovní charakter. Zrychlení i tah je pocitově mnohem silnější, má také lineárnější průběh, nikde žádná stopa po sebemenším propadu. U FJR bylo znát, že se jí do otáček nechce s takovou chutí jako GTR, na kterém jsem měl chvílemi pocit (nebýt té velké hmoty kolem řídítek), že sedlám čistě sportovní stroj…

Ve vyšších rychlostech mi radost z jízdy s Kawou kazily nepříjemné turbulence kmitající s mojí hlavou. Její nastavitelný štítek neposkytoval takovou ochranu před větrem, jako „plexi“ u FJR. Yamaha má vyřešen jízdní komfort za jízdy na výbornou i při opravdu vysokých rychlostech.

Stejně jako u motoru, jsou patrné rozdíly u podvozku a brzd strojů. Oba stroje nabízí velkou škálu nastavení, ale pořád je znát sportovní ambice Kawy a cestovní nasazení Yamahy. V zatáčkách, kde FJR sice komfortně, ale poněkud neklidně proplulo, GTR pěkně ostře a čistě zařízlo „hranu“. Radiální brzdy GTR svým výkonem pochopitelně převyšují ty “klasické“ u FJR, přesto i ty pracují výborně.

Závěr a hodnocení: S ohledem na zaměření srovnávacího testu je pro mne osobně vítězem Yahama FJR1300A. Její motor je dostatečně silný, i když za Kawou mírně zaostává, jízdní vlastnosti a ergonomie více nahrávají cestám na opravdu dlouhé vzdálenosti.

Pokud bych se však měl rozhodnout, kterou z nich koupit, vybral bych Kawasaki 1400GTR. Mé sportovní ambice výrazně převyšují nad těmi čistě cestovními a tak bych motorce klidně odpustil tu tvrdší odezvu i méně komfortu během jízdy.

Hodnocení motocyklů-Ondra 1400GTR FJR1300A
Design 2 1
Motor 1 2
Zvuk 2 2
Převodovka 1 2
Podvozek 1 2
Brzdy 1 2
Ergonomie 2 1
Spotřeba 1 2
Spolujezdec 2 1
Jízda městem 2 1
Delší trasy, dálnice 2 1
Sport 1 2
Celkové hodnocení – průměr: 1,50 1,58

Pozn: Hodnocení je jednoduché, kde je jednička, motocykl byl v daném porovnávání lepší.

Jiří Chajda a jeho srovnání

Kamarád Roman Daněk, mě poprosil jestli bych s ním nejel odevzdat do Prahy motorky. Neváhal jsem, když mi sdělil na jakých strojích pojedeme. Měli jsme jet původně každý po vlastní ose, ale nakonec jsme s přítelkyní Romana udolali, aby nejel celou cestu po dálnici, ale vydal se s námi přes Vysočinu, Žďár nad Sázavou, Kutnou Horu, zkrátka okreskama na Prahu. Počasí nám na toto období celkem přálo, cesty byly suché, na obloze pár mraků.

Když jsem uviděl, na čem bych měl jet, vybral jsem „slabší“ Yamahu FJR1300A. Možná také proto, že měla havarijní pojištění. Sedl jsem na stroj, nastartoval a překvapil mě hluboký zvuk koncovky. Motorka u mě získala zase o něco více respektu, kterého bylo už tak dost. Projel jsem se nejdříve bez spolujezdkyně, abych si stroj osahal. Po té jsem naložil spolujezdkyni a nějaké věci do kufrů, které jsou na můj vkus i potřeby malé. Roman nasedl na Kawasaki 1400GTR a vyrazili jsme.

Jízda po městě mi dělala zpočátku problémy, protože kardan a starší přímé vstřikování paliva po přidání plynu s motorkou dost cuká, ale stačilo si pohrávat se spojkou nebo velmi jemně dávkovat plyn a jízda se postupně s příbývajícími zkušenostmi uhladila. Spojka jde lehce, řazení je občas trochu tvrdší, což mě, jako exmajitele Yamahy TDM, kde se řadí skoro „kladivem“, vůbec nemůže rozhodit.

Motor oplývá perfektním výkonem, zátahem od spodních otáček a není nutno řadit u každého patníku či při předjíždění „stojících“ aut. Chvíli jsem dokonce zapomněl na to, že za mnou někdo sedí, protože se motorka chová skoro stejně se spolujezcem i bez. Podvozek zvládá svižnou jízdu po dálnici i horší kvalitu silnic na okrskách. Nerovnosti v zatáčkách pobere odpružení bez problémů a motorka krásně drží stopu.

Příjemně jsem byl překvapen elektricky regulovatelným štítkem a vyhřívanými rukojeťmi v základní výbavě. Ruce chrání před větrem také umístění zrcátek, kde se rozráží vzduch a nejde tak přímo na rukavice, což jsem při nedělní teplotě 10 stupnů Celsia ocenil. Příjemná je uzamykatelná přihrádka na doklady na levé straně pod palubovkou, která se otevírá pouze při zapnutém zapalování stiskem tlačítka. Výborný je i palubní počítač, který zobrazuje čas, okolní teplotu, teplotu chladící kapaliny, 2× ujeté denní kilometry (trip A/B), celkové kilometry, průměrnou spotřebu, okamžitou spotřebu, stav paliva v nádrži a stav ujetých kilometrů na rezervu, zkrátka informace, které se na cestách hodí.

Po cestě jsem měl čest seznámit se s i Kawasaki 1400GTR. Opět jsem nejprve udělal nějaký ten kilometr bez spolujezdkyně a překvapilo mě, když se na mě rozblikalo jakési červené světýlko na palubovce. Když jsem dojel k Romanovi, předal mi krabičku, která funguje místo klíčů. Je to vymoženost, zvláště pro zapomětlivce, jako jsem já, kteří stále hledají klíče. Stačí přijít k motorce asi na metrovou vzdálenost, otočit knoflíkem spínací skříňky a můžeme startovat.

Krabičku od systému KI-Pass jsem dal do přihrádky na doklady na přední části nádrže, posadil spolujedkyni za sebe a vyrazili jsme. Hladší chod převodovky a šestý rychlostní stupeň mě mile překvapil a škubání motoru po nepatrném přidání plynu nebylo tak znát, jako u FJR. Spojka šla ovšem více ztuha a záběr spíše ke konci mi moc neseděl. Občas způsoboval vytočení motoru více, než bylo třeba, ale opět je to o jen zvyku.

Chyběly mi vyhřívané rukojeti v základní výbavě, také aerodynamika mi moc neseděla, protože veškerý vítr foukal na ruce. Dokonce i po vytažení elektricky nastavitelného štítku jsem si připadal jako na „větrné hůrce“. Sklápěcí zpětná zrcátka umístěná nízko na kapotáži občas zbytečně odpoutávala pozornost od silnice, protože jsem musel sklonit hlavu. S plnou nádrží, spolujezdkyní a zavazadly v kufrech se v zatáčce zavíraly řídítka, což jsem musel lehce korigovat.

S mými zkušenostmi bych Kawasaki 1400GTR vzhledem k jejímu sportovnějšímu nastavení doporučil spíše pro kratší, svižnější víkendové výlety např. přes buchlovské kopce k babičce, která mi na zpáteční cestu nabalí kufry koláči a obědy na celý týden. Vzhledem k tvrdšímu podvozku se podle mě Kawasaki nehodí ani na naši panelovou dálnici D1, ale spíše na dobré, kvalitní rakouské nebo německé dálnice. A pokud nemáte odolnou a tolerantní spolujezdkyni, neberte ji na dlouhé cesty.

Závěr a hodnocení: Vzhledem k mé povaze a častou jízdu se spolujezdkyní bych si pořídil Yamahu FJR1300A, která mi příjde jako ideální polykač kilometrů na dálnicích a méně významných, spíše kvalitních zatáčkovitých silnicích. Velmi dobře zvládá projet i kostky či rozbité úseky na českých cestách, aniž by utrpěl komfort jezdce.

Hodnocení motocyklů-Jiří 1400GTR FJR1300A
Design 2 1
Motor 1 2
Zvuk 2 1
Převodovka 1 2
Podvozek 2 1
Brzdy 1 2
Ergonomie 2 1
Spotřeba 1 2
Spolujezdec 2 1
Jízda městem 2 1
Delší trasy, dálnice 2 1
Sport 1 2
Celkové hodnocení – průměr: 1,58 1,42

Pozn: Hodnocení je jednoduché, kde je jednička, motocykl byl v daném porovnávání lepší.

Spotřeba a konkurence

Během testu byla průměrná spotřeba u Kawasaki 1400GTR 7,491 l naturalu 95 na 100 km, což s nádrží o objemu 22 litrů nabízí teoretický dojezd kolem 294 km. Yahama si zřejmě kvůli absenci šestého rychlotního stupně řekla o malinko víc, průměrná spotřeba během celého testu byla 7,75 l na 100 km, ale naopak má větší objem nádrže (25 l) a dojezd je kolem 323 km. V praxi máme vyzkoušeno, že se zavazadly a spolujezdyní jsme tankovali s oběma motocykly po odjetí trasy 315 km.

V prestižní kategorii Grand Tourismo má dvojice 1400GTR a FJR1300A poměrně málo přímých konkurentů. Honda ST1300 Pan-European je sice plnoprávným zástupcem třídy GT, ale s výkonem 92,5 kW (126 k) a suchou hmotností 299 kg (poměr na tunu je 421) je o stupínek níže, co se týče dynamiky. Tento deficit ale Honda kompenzuje cenou 379 900 Kč.

Další konkurenty bych hledal u BMW, kde je celá paleta cestovních motocyklů. Model R1200RT (test vyjde v nejbližší době) sice nepřekypuje akcelerací (81 kW/110 k a 229 kg), ale je ze jmenované trojice určitě nejpohodlnější (vyhřívané sedlo, gripy a spousta dalších „vychytávek“) a spolu se spotřebou pod 6 l benzínu na 100 km má určitě řadu kladných argumentů do debaty, které GéTéčko je na cestování nejlepší. Cena je někde mezi, RT stojí 434 800 Kč. Rozhodně nesmím zapomenout na model K1200GT, který je asi největším konkurentem testované dvojice: výkon 112 kW (152 k), točivý moment 130 Nm, suchá hmotnost 249 kg a cena 484 400 Kč.

Technické informace

Technické údaje Kawasaki 1400GTR Yamaha FJR1300A
Celkové rozměry 2 270×1 000×1 290 mm 2 230×750×1 315 mm
Rozvor / výška sedla 1 520 mm / 815 mm 1 545 mm / 800 mm
Motor, objem čtyřdobý řadový čtyřválec, 1 352 cm3 čtyřdobý řadový čtyřválec, 1 298 cm3
Vrtání x zdvih 84×61 mm 79,0×66,2 mm
Kompresní poměr 10,7:1 10,8:1
Počet ventilů / chlazení 16 / kapalina 16 / kapalina
Výkon 114 kW (155 k) v 8 800 ot./min 105,5 kW (143,5 k) v 8 000 ot./min
Točivý moment 136 Nm v 6 200 ot./min 134 Nm v 7 000 ot./min
Převod / převodovka kardan / 6stupňová kardan / 5stupňová
Rozměr a typ kol 17palcová, litá 17palcová, litá
Rozměr pneu (vpředu/vzadu) 120/70 ZR17, 190/50 ZR17 120/70 ZR17, 180/55 ZR17
Brzdy vpředu 2× kotouč 310 mm, 4pístek, radiální 2× kotouč 320 mm, 4pístek
Brzdy vzadu 1× kotouč 270 mm, 2pístek 1× kotouč 282 mm, 2pístek
Přední vidlice USD vidlice, průměr 43 mm, zdvih 113 mm teleskop. vidlice, průměr 48 mm, zdvih 135 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, centrální tlumič, zdvih 136 mm kyvná vidlice, centrální tlumič 125 mm
Nádrž 22 l 25 l
Průměr. spotřeba v testu 7,49 l na 100 km 7,75 l na 100 km
Suchá hmotnost 279 kg 264 kg
Cena (říjen 2007) 459 000 Kč 419 900 Kč

Na závěr bych chtěl poděkovat oběma importérům za zapůjčení motocyklů Kawasaki 1400GTR a Yamaha FJR1300A na srovnávací test a oběma kolegům a kamarádům, Ondrovi a Jirkovi, že mě pomohli s článkem a přidali svoje dojmy.

Fotogalerie

  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 1
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 2
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 3
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 4
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 5
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 6
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 7
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 8
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 9
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 10
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 11
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 12
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 13
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 14
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 15
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 16
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 17
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 18
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 19
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 20
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 21
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 22
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 23
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 24
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 25
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 26
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 27
  • Dueltest - Yamaha FJR1300A vs. Kawasaki 1400GTR: fotka 28

Diskuse k článku

Poslední příspěvky:
Autor Datum a čas
Re: tak nevím Trodos 27.12.2007  09:14
tak nevím Miroslav Šídlo 26.12.2007  19:39
malo kol auto je auto 18.12.2007  08:37
mooc peknoucky fesandy dabel CZ 29.10.2007  10:03
Re: Re: BMW Alessio. 28.10.2007  18:01
GTR1400 je supr Nori 28.10.2007  16:52
Re: BMW Roman Daněk (Autofun.cz) 28.10.2007  16:23
BMW %Honzus 28.10.2007  15:27
Re: . Roman Daněk (Autofun.cz) 27.10.2007  20:11
DOTAZ tudydudy 27.10.2007  20:03
Vstoupit do diskuse ›
  • Přidat příspěvek:





Související články

Nejčtenější

Plakát týdne

BMW M4 Cabrio

Anketa

Který nový supersport se vám líbí?
Počet hlasů: 5907 | Zobrazit seznam všech anket